تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۰۱

شهردار آبادان خبر داد

آغاز پروژه احداث کندرو در آبادان

آغاز پروژه احداث کندرو در آبادان

عملیات احداث کندرو مسیر حدفاصل میدان ثامن تا پل ایستگاه ۱۲ آبادان با حضور فرماندار ویژه،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر آبادان آغاز شد.

آفتاب کارون:

۳۰/خرداد/۱۴۰۲

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان، یاسین کاوه پور در آیین کلنگ زنی این پروژه گفت: این پروژه به طول یک کیلومتر و ۶۰۰ متر و عرض هشت متر با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال و با پیگیری های اعضای شورای شهر و فرماندار ویژه آبادان از امروز آغاز شد.
وی افزود: این مسیر یکی از مسیرهای تردد زائران اربعین حسینی به شمار می‌رود و دارای اهمیت ویژه‌ای است، بهره برداری از این پروژه تردد و دسترسی آسان‌تری برای زائران به مرز شلمچه را در پی خواهد داشت و سعی داریم تا آغاز پیاده روی اربعین بهره‌برداری شود.
شهردار آبادان اظهار کرد: احداث نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی نیز در این پروژه دیده شده تا خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی به شکل بهتری انجام گردد.
کاوه‌پور بیان کرد: دسترسی و تردد آسان‌تر ساکنان کوی فرهنگیان و مسکن مهر از دیگر مزیتهای این پروژه به شمار می رود و قطعا با بهره برداری از آن میزان ایمنی تردد ساکنان نیز افزایش خواهد یافت.
معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان نیز در این آیین گفت: در چند ماه اخیر پروژه‌های خوب عمرانی با تلاش شهردار و مجموعه شهرداری آبادان صورت گرفته که بارزه‌ای از امید را در شهر ایجاد کرده است.
احسان عباسپور افزود: احداث کندرو که در مسیر زائران اربعین حسینی است تسهیل فرآیند تردد را برای زائران در پی دارد، با توجه به اینکه این مسیر یکی از پرترددترین مسیرهای شهر است تردد برای ساکنان منطقه را سخت کرده بود.
وی اظهار کرد: پس از بهره‌برداری از این پروژه باید مسیر به گونه‌ای باشد که مشکلی برای تردد زائران اربعین حسینی صورت نگیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.