کد خبر : 51185
تاریخ انتشار : شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۹

برگزاری آزمون مصاحبه کارشناسان رسمی دادگستری در خوزستان + عکس

برگزاری آزمون مصاحبه کارشناسان رسمی دادگستری در خوزستان + عکس

مصاحبه پذیرفته شدگان کارشناسی رسمی دادگستری مربوط به آزمون کارشناسی سال ۹۹ در استان خوزستان برگزار شد.

مصاحبه پذیرفته شدگان کارشناسی رسمی دادگستری مربوط به آزمون کارشناسی سال ۹۹ در استان خوزستان برگزار شد.

نایب رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان گفت: مصاحبه ۱۳۱ نفر از پذیرفته شدگان آزمون کارشناسی رسمی دادگستری در طول ۳ روز متوالی برگزار شد.
اسماعیل بهادری گفت: این مصاحبه مربوط به پذیرفته شدگان ۵ رشته راه و ساختمان، حسابداری و حسابرسی، کشاورزی و منابع طبیعی، امور ثبتی و برق ماشين و تاسیسات کارخانجات بود.
وی رویکرد رییس مرکز وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضاییه در خصوص واگذاری مصاحبه به استان ها و پشتیبانی و همکاری مطلوب جهت برگزاری مصاحبه را قابل تقدیر برشمرد و گفت: واگذاری مصاحبه به استان باعث سهولت در رفت و آمد و همچنین رعایت مسائل بهداشتی شد.
نایب رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان با اشاره به رضایتمندی مصاحبه شوندگان از شیوه اطلاع رسانی و شرایط برگزاری مصاحبه گفت: مصاحبه کارشناسان رسمی دادگستری با رعایت کلیه پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار شد.
بهادری افزود: قبول شدگان آزمون شفاهی پس از انجام مراحل قانونی به مرحله کارآموزی معرفی شده و پس از سپری کردن کارآموزی به جمع کارشناسان رسمی مرکز دادگستری استان خوزستان افزوده می شوند.
وی از اساتید، کادر اجرایی و همه کسانی که در برگزاری مصاحبه شفاهی کارشناسان رسمی دادگستری در استان همکاری داشتند تقدیر و تشکر کرد.
بهادری در پایان گفت: در حال حاضر مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان خوزستان با ۴۱۳ کارشناس در ۴۴ رشته کارشناسی آماده خدمت رسانی به مراجع قضایی، دستگاهها و نهادهای بخش دولتی و غیردولتی می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.