کد خبر : 54931
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

۲۱ هزار واحد باقی‌مانده مسکن مهر خوزستان تکمیل می‌شود

۲۱ هزار واحد باقی‌مانده مسکن مهر خوزستان تکمیل می‌شود
۲۱ هزار واحد باقی‌مانده مسکن مهر خوزستان تکمیل می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی استان: ۲۱ هزار واحد باقی‌مانده مسکن مهر خوزستان تکمیل می‌شود
 مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: از واحدهای مسکن مهر باقیمانده در استان فقط حدود ۸ هزار واحد متقاضی موثر دارند و باقی واحدها فاقد متقاضی هستند.
مسعود بیات‌منش در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت مسکن‌های مهر خوزستان اظهار کرد: خوزستان از نظر تعداد مسکن مهر باقیمانده در رتبه دوم کشور قرار دارد و بیشتر این واحدها با مشکلات حقوقی، زیرساختی و بحث‌هایی از جمله آورده مردم مواجه هستند.
وی با اشاره به وجود ۲۱ هزار واحد مسکن مهر باقیمانده استان خوزستان افزود: ساخت و تکمیل این واحدهای باقی مانده در استان در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی خوزستان قرار دارد و وزارت راه و شهرسازی نیز بر این مساله تاکید دارد.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: از این تعداد واحد مسکن مهر باقیمانده در استان فقط حدود ۸ هزار واحد دارای متقاضی موثر هستند و دیگر واحدهای باقی مانده متقاضی ندارند.
بیات منش عنوان کرد: وزارت راه و شهرسازی تاکید دارد تا تکمیل این واحدها در استان تا پایان دولت به اتمام برسد و وضعیت همه این واحدهای مسکن مهر خوزستان تعیین تکلیف شود زیرا این طرح یک سرمایه ملی است و باید به سرانجام برسد.
وی ادامه داد: کارگروه ویژه‌ای برای تکمیل پروژه مسکن مهر خوزستان تشکیل شده و با همکاری دیگر دستگاه‌ها و بانک‌ها جلساتی در حال برگزاری است تا بتوانیم هرچه سریعتر نسبت به تکمیل واحدهای باقی مانده و تعیین تکلیف این واحدها در استان اقدام کنیم.
مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به تزریق منابع مالی به این پروژه، تلاش داریم تا پایان سال آینده همه زیرساخت‌های واحدهای مسکن مهر باقیمانده در استان را تکمیل کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.