کد خبر : 47321
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳

کنترل اتوبوس‌های زائران اربعین در استان‌های همجوار با ایلام/اتباع خارجی از مرز شلمچه تردد کنند

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در جلسه مراسم آغاز به کار قرارگاه رسانه‌ای اربعین حسینی اظهار کرد: اجازه ورود زوار بدون مدارک قانونی به مرز مهران داده نمی‌شود و از پل زائر تا پایانه ۶ لایه کنترلی داریم. وی با تاکید بر اینکه ایستگاه های خدمات‌رسان و

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

به گزارش ایسنا، سردار حسین اشتری در جلسه مراسم آغاز به کار قرارگاه رسانه‌ای اربعین حسینی اظهار کرد: اجازه ورود زوار بدون مدارک قانونی به مرز مهران داده نمی‌شود و از پل زائر تا پایانه ۶ لایه کنترلی داریم.

وی با تاکید بر اینکه ایستگاه های خدمات‌رسان و موکب‌ها با یکدیگر همپوشانی داشته باشند تا نظم و آرامش در تردد زوار داشته باشیم، تصریح کرد: تلاش ما این است تا حتی از ورود زائران به شهر مهران خودداری شود و زائران بدون مدارک قانونی عودت داده شوند.

فرمانده انتظامی کشور بر تکمیل زیرساخت‌ها جهت تردد آسان زائران اربعین تاکید کرد و گفت: امیدواریم با تلاش دولت طرح‌های نیمه‌تمام هر چه زودتر تکمیل و افتتاح شوند.

اشتری با بیان اینکه امنیت زائران و خانواده‌ها مهمترین هدف ما است و از همه ظرفیت‌ها برای تحقق این هدف بهره خواهیم گرفت، تاکید کرد: اتوبوس‌های حامل زائران اربعین از استان‌های همجوار با مرز ایلام کنترل می‌شوند و اتباع خارجی فقط از مرز شلمچه باید تردد کنند.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.