کد خبر : 53563
تاریخ انتشار : شنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۵

سید حسین موسوی عضو شورای مرکزی اتاق اصناف کشاورزی ایران در گفتگو با آفتاب کارون:

کشاورزان از قیمت ۱۵ هزار تومانی گندم ناراضی اند / قانون رعایت نشد / برای تحقق شعار رشد تولید باید کشاورزان را حمایت کرد / دولت کشاورزان را امیدوار کند

کشاورزان از قیمت ۱۵ هزار تومانی گندم ناراضی اند / قانون رعایت نشد / برای تحقق شعار رشد تولید باید کشاورزان را حمایت کرد / دولت کشاورزان را امیدوار کند
کشاورزان از قیمت ۱۵ هزار تومانی گندم ناراضی اند

عضو شورای مرکزی اتاق اصناف کشاورزی ایران در واکنش به قیمت جدید خرید تضمینی گندم به آفتاب کارون گفت: کشاورزان از قیمت ۱۵ هزار تومانی گندم ناراضی اند.
سید حسین موسوی به خبرنگار ما گفت: در حالی که باید قیمت خرید تضمینی گندم در شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی تعیین شود ولی در کمال ناباوری قیمت خرید تضمینی گندم بدون توجه به نظر شورای قیمت گذاری و تنها با ۲ هزار تومان افزایش به ۱۵ هزار تومان رسید و از سوی دولت اعلام شد. انتظار می رفت در تعیین قیمت گندم به قانون توجه می شد. از سویی نظر کمیسیون کشاورزی مجلس هم این بود که باید قیمت خرید تضمینی گندم بیش از ۱۷ هزار تومان باشد.
وی با بیان اینکه گندمکاران با این قیمت شوکه شده اند گفت: افزایش بی سابقه هزینه های تولید در بخش کشاورزی به گونه ای بوده که کشاورزان انتظار داشتند قیمت خرید تضمینی گندم حداقل ۲۰ هزار تومان تعیین شود تا برای آنها صرفه اقتصادی داشته باشد.
وی با اشاره به شعار سال گفت: برای تحقق شعار رشد تولید باید کشاورزان را حمایت کرد تا بتوانند با انگیزه ای بیش از گذشته به تولید بپردازند و رشد تولید را رقم بزنند. دولت باید با اصلاح قیمت خرید تضمینی گندم، کشاورزان را امیدوار کند نه اینکه قیمت خرید تضمینی گندم را این اندازه اعلام کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.