کد خبر : 55960
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۲

کسب مجوز جراحی‌های عمومی و ENT توسط مرکز جراحی محدود جهاد دانشگاهی خوزستان

کسب مجوز جراحی‌های عمومی و ENT توسط مرکز جراحی محدود جهاد دانشگاهی خوزستان
پس از ۶ سال مرکز جراحی محدود جهاد دانشگاهی خوزستان مجوز انجام جراحی‌های عمومی و ENT را کسب کرد.
معاون پژوهشی سازمان جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به پیشرفت چشمگیر در حوزه پزشکی سازمان گفت: پس از ۶ سال مرکز جراحی محدود جهاد دانشگاهی خوزستان مجوز انجام جراحی‌های عمومی و ENT را کسب کرد.
بهنام قدرتی در گفت و گو با ایسنا از اخذ مجوز انجام جراحی‌های عمومی و گوش و حلق و بینی (ENT) در مرکز جراحی محدود جهاد دانشگاهی استان خوزستان خبر داد و اظهار کرد: مرکز جراحی محدود جهاد دانشگاهی خوزستان که در سال ۱۳۹۷ با مجوز وزارت بهداشت تاسیس شد، تاکنون تنها مجاز به انجام اعمال جراحی مربوط به حوزه ناباروری (ارولوژی و زنان) بوده است. خوشبختانه این مرکز با تلاش‌های مستمر و پیگیری‌های مداوم، موفق به اخذ مجوزهای لازم برای انجام جراحی‌های عمومی و گوش و حلق و بینی از وزارت بهداشت شد.
وی افزود: این دستاورد حاصل ارتباط مستمر با دانشگاه علوم پزشکی اهواز، برگزاری جلسات متعدد فی‌مابین ریاست سازمان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و همکاری نزدیک با معاونت درمان دانشگاه بوده و همچنین تلاش‌های بی‌وقفه مدیریت و پرسنل مرکز در فراهم آوردن الزامات موردنیاز، نقش اصلی را در این خصوص داشته است.
معاون پژوهشی جهاد دانشگاهی خوزستان با اشاره به امکانات و تجهیزات مرکز گفت: این مرکز مجهز به بروزترین تجهیزات بیهوشی و جراحی است و کادر درمانی آن، شامل پرسنل اتاق عمل، بیهوشی و پرستاری، از میان باسابقه‌ترین و متبحرترین افراد انتخاب شده‌اند. همچنین پروتکل‌های انجام جراحی و بیهوشی مورداستفاده در این مرکز، مطابق با استانداردهای روز دنیا است.
قدرتی یادآور شد: انشاءالله به زودی و با همکاری معاونت پشتیبانی سازمان با خریداری و اضافه کردن تخت‌های جراحی جدید و سایر تجهیزات لازم ظرفیت انجام همزمان اعمال جراحی در این مرکز افزایش پیدا خواهد کرد.
وی اضافه کرد: با صدور این مجوزها، مرکز جراحی محدود جهاد دانشگاهی خوزستان گام مهمی در جهت گسترش خدمات درمانی خود برداشته و آماده ارائه طیف وسیع‌تری از خدمات جراحی به متقاضیان داخلی و بین المللی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.