کد خبر : 48840
تاریخ انتشار : شنبه ۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵

کسب رتبه برتر مدیریت امور اراضی خوزستان در کشور

مدیریت امور اراضی استان خوزستان در حوزه توسعه اراضی کشاورزی و غیر کشاورزی بعنوان مدیریت برتر معرفی شد.

مدیریت امور اراضی استان خوزستان در حوزه توسعه اراضی کشاورزی و غیر کشاورزی بعنوان مدیریت برتر معرفی شد.

در همین خصوص رییس سازمان امور اراضی کشور در نامه ای خطاب به استاندار خوزستان، عملکرد مدیریت امور اراضی خوزستان به مدیریت عبدالکاظم شاچری را شایسته تقدیر برشمرد.

در نامه علیرضا اورنگی آمده است: همانطور که استحضار دارید زمین و خاک حاصلخیز، ارکان ضروری برای توسعه پایدار کشاورزی است از این رو حفاظت از اراضی، توسعه اراضی زراعی و باغها و تثبیت مالکیت و ساماندهی اراضی کشاورزی بعنوان منابع پایه کشور و زیربنای اقتصاد مقاومتی، تامین امنیت غذایی جامعه از جمله وظایف حاکمیتی و مهم سازمان امور اراضی کشور و به تبع آن مدیریت های امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان ها محسوب می شود. تردیدی نیست که انجام این وظیفه سترگ جز با تدبیر، تعهد، تخصص و تلاش مسئولانه و مشفقانه یکایک برنامه ریزان، سیاستگزاران و دست اندرکاران حوزه اراضی در سطوح ملی، استانی و شهرستانها میسر نمی شود.

سازمان امور اراضی کشور در راستای اهداف و ماموریت های حاکمیتی و کلان خود در حوزه های یاد شده همه ساله ضمن تدوین برنامه کمی و کیفی و تعیین وظایف و تعهدات هر استان، اقدامات و دستاوردهای مدیریت های امور اراضی و سازمان جهاد کشاورزی تمامی استانها را مستمرا نظارت و رصد کرده و در پایان سال ارزیابی می نماید.

در سال ۱۳۹۶ مدیریت امور اراضی استان خوزستان با اتخاذ تدابیر و اقدامات مناسب در حوزه توسعه اراضی کشاورزی و غیر کشاورزی عملکردی موثر و مضاعف داشته و مطابق ارزیابی های انجام شده بعنوان مدیریت برتر معرفی و شایسته تقدیر شناخته شد. بی شک این موفقیت مرهون و نتیجه توجه و اهتمام جدی و مسئولانه جنابعالی، معاونین و مدیران محترم بویژه رییس محترم سازمان جهاد کشاورزی استان است. از این رو ضمن سپاس و تقدیر ویژه از مساعدت های انجام شده، توفیق روزافزون شما را از درگاه پروردگار متعال مسئلت می نمایم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.