کد خبر : 48372
تاریخ انتشار : جمعه ۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

چاقوکشی در مهدکودکی در چین و زخمی شدن ۱۴ کودک

چاقوکشی در مهدکودکی در چین و زخمی شدن ۱۴ کودک

[ad_1] پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون: به گزارش ایسنا، مهاجم که یک زن ۳۹ ساله بوده، بازداشت شده اما هنوز انگیزه او از این اقدام اعلام نشده است. به گفته پلیس چین، این حمله ساعت ۹:۳۰ صبح امروز به وقت محلی و در حالی که کودکان به کلاس های خود می رفتند، رخ داده

[ad_1]
پایگاه خبری – تحلیلی آفتاب کارون:

به گزارش ایسنا، مهاجم که یک زن ۳۹ ساله بوده، بازداشت شده اما هنوز انگیزه او از این اقدام اعلام نشده است.

به گفته پلیس چین، این حمله ساعت ۹:۳۰ صبح امروز به وقت محلی و در حالی که کودکان به کلاس های خود می رفتند، رخ داده است.

تمامی کودکان مجروح این حادثه به بیمارستان منتقل شده‌اند اما هنوز اسامی آنها فاش نشده است. فیلم های منتشر شده در فضای مجازی کودکانی که با برانکارد به آمبولانس منتقل می شوند را نشان می دهد.

چین در سال‌های اخیر شاهد حوادثی از این قبیل بوده که عمدتاً توسط افراد مبتلا به بیماری های روانی یا با انگیزه کینه‌ورزی رخ داده‌اند.

به طور مثال در ماه ژوئن سال جاری میلادی (۲۰۱۸) یک مرد با چاقوی آشپزخانه به سه پسر بچه و مادرشان در نزدیکی یک مدرسه حمله کرده و دو پسربچه را به قتل رساند. طبق اعلام پلیس، فرد مهاجم بیکار بوده و با هدف “انتقام گرفتن از جامعه” مرتکب این حمله شده بود.

قوانین چین فروش و مالکیت سلاح‌های گرم را محدود کرده و به همین خاطر بیشتر این حملات با چاقو یا مواد منفجره دست ساز صورت می‌گیرند.

به گزارش روزنامه لس آنجلس تایمز، مقامات ارشد دولتی چین در پاسخ به کشته شدن حدود ۲۰ کودک در حملات به مدارس این کشور در سال ۲۰۱۰ میلادی، بسیاری از مدارس را به گیت‌ها و گاردهای امنیتی تجهیز کردند.

انتهای پیام

[ad_2]

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.