کد خبر : 53775
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۷:۳۳

پیام مسئول انجمن اسلامی خادم الزهرا(س) خوزستان بمناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد

پیام مسئول انجمن اسلامی خادم الزهرا(س) خوزستان بمناسبت سالروز رحلت امام خمینی(ره) و قیام ۱۵ خرداد
مهدی دلامی با صدور پیامی فرارسیدن ۱۴ خرداد سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.
مسئول انجمن اسلامی خادم الزهرا(س) خوزستان با صدور پیامی فرارسیدن ۱۴ خرداد سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت گفت.
در پیام مهدی دلامی آمده است:
رحلت تاثیرگذارترین فرد در تاریخ ایران اسلامی و پرچمدار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی که در دوران زندگی خود باعث ماندگاری حماسه عزت و استقلال شد هرگز از ذهن مردم حتی نسل های آینده پاک نمی شود و نخواهد شد. عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، یک مصیبت عظیم و درد جانکاه بر دل مردم ایران گذاشت. امام خمینی(ره) یک نهضت جاودان را در سطح جهان برقرار کرد. در سایه تلاش‌های مجدانه امام خمینی(ره)، قیام ۱۵ خرداد رخ داد و نقطه‌ عطفی در کارنامه انقلاب اسلامی ایران بشمار می رود.
این حقوقدان ضمن عرض تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت بنیان‌گذار انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره‌ شهدای قیام ۱۵ خرداد به مردم انقلابی، شریف و ولایتمدار خوزستان گفت: امیدواریم بتوانیم با پاسداری از آرمان‌های ارزشمند بنیانگذار جمهوری اسلامی و خون پاک شهیدان، تحت امر فرامین رهبر معظم انقلاب در راستای پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی تلاش نماییم و با اقتدار و صلابت در مسیر عزت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی پیش برویم.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.