کد خبر : 53095
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶

پیام مسئول انجمن اسلامی خادم الزهرا(س) خوزستان بمناسبت آغاز دهه مبارک فجر / مهدی دلامی: دهه فجر فرصتی ارزشمند برای جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب است

پیام مسئول انجمن اسلامی خادم الزهرا(س) خوزستان بمناسبت آغاز دهه مبارک فجر / مهدی دلامی: دهه فجر فرصتی ارزشمند برای جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب است
دهه فجر فرصتی ارزشمند برای امیدآفرینی و جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب بخصوص برای نسل جوان است.

مسئول انجمن اسلامی خادم الزهرا(س) در خوزستان با صدور پیامی ۱۲ بهمن، آغاز دهه مبارک فجر و سالروز ورود امام خمینی(ره) به کشورمان را گرامی داشت و تاکید کرد: دهه فجر فرصتی ارزشمند برای امید آفرینی و جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب بخصوص برای نسل جوان است.
در پیام مهدی دلامی آمده است:
۱۲ بهمن که سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) و آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی است، يادآور خاطرات بزرگ مردانی است كه به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، مردانه در برابر ستم ایستادند و در جای جای میهن اسلامی حماسه ساز شدند و تا طلوع صبح پیروزی از هیچ تلاشی دریغ نکردند.
دهه مبارک فجر و برنامه‌های این مناسبت نقش مهمی در راستای تحقق جهاد تبیین دارد چون امروز دشمن با تمام ابزارهای خود در حال برنامه ریزی برای تضعیف قدرت جمهوری اسلامی ایران است و در چنین شرایطی باید همگی با حضور فعال و پرشور در ایام دهه فجر، با اهداف دشمنان مقابله کنیم و بار دیگر با آرمان های نظام و انقلاب بیعت داشته باشیم.
اينجانب فرارسيدن چهل و چهارمین طلیعه فجر انقلاب اسلامی که مصادف است با آغاز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی را به مردم انقلابی، ولایتمدار و مومن خوزستان و بخصوص خانواده معظم شهدا و ایثارگران تبريک عرض نموده و به روان پاک شهيدان و حضرت امام امام خمینی(ره) درود می فرستم و از خدای متعال می خواهم كه به ما توفيق اجرای منویات رهبر معظم انقلاب، خدمت به مردم و پاسداری از آرمان های نظام و انقلاب را به ما عطا فرماید. در همین جا از عموم مردم مومن و انقلابی خوزستان هم دعوت می کنم تا در مراسم دهه مبارک فجر امسال، حضوری پرشور و گسترده داشته باشند.
این حقوقدان در پایان همچنین با اشاره به جسارت بیگانگان به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: این اقدام را محکوم می کنیم. ما معتقدیم امنیت، آرامش و عزت امروز کشور مدیون اقتدار سپاه است. همه ما وظیفه داریم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.