کد خبر : 46755
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۷ - ۹:۴۱

پیام رییس نظام صنفی کشاورزی خوزستان بمناسبت روز روستا و عشایر

رییس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با صدور پیامی ۱۵ مهرماه روز روستا و عشایر را گرامی داشت.

رییس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی خوزستان با صدور پیامی ۱۵ مهرماه روز روستا و عشایر را گرامی داشت.

در متن پیام مسعود اسدی آمده است:

۱۵ مهر ماه روز ملی روستا و عشایر را به تمام روستاییان و عشایر خونگرم، فهیم، ولایتمدار، نجیب و سختکوش تبریک عرض می نمایم. این روز فرصتی است که مباحث روستا بصورت ریشه ای و علمی مورد بررسی و جایگاه آن در امور کشور بازتعریف شود و اهميت روستا و روستانشينان بيشتر مورد توجه قرار گيرد.

پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی؛ روستاییان در پرتو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ارزش و اعتباری خاص پیدا نمودند و امروز نیز به برکت انقلاب شاهد توسعه و پیشرفت روستاها در عرصه های مختلف عمرانی و خدماتی هستیم که انشالله با کمک اهالی پرتلاش روستاها بتوانیم روستاها را به کانون تولید و کارآفرینی تبدیل نماییم و چرخ تولید و اشتغال را در روستاها به حرکت در بیاوریم.

روستاییان و عشایر پیشتازان عرصه اقتصاد مقاومتی هستند. روستا در واقع رگ حیات هر کشوری است، رگ‌هایی که خون تولید در آن جاری است و تداوم حیات هر روستا، تضمینی برای حیات کشور است. روستا تداعی‌کننده عشق و صمیمت، همدلی و هم‌صدایی است. روستا مبدا استقلال یک جامعه و نقطه اتکای خودکفایی یک کشور می باشد و روستاییان سمبل صداقت، مهربانی و الگوی جامع همه ارزشهای ملی و دینی هستند. روستائیان یکی از ارکان مهم در حفظ توان اقتصادی کشور محسوب می شوند و همچنین پشتوانه استقلال سیاسی و امنیتی کشور بوده و نقش اساسی در تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی ایفا می کنند. روستاییان به ویژه در زمینه توسعه و رشد اقتصادی نقش مهمی دارند و پایه‌ها و ریشه‌های اصلی زندگی اجتماعی هستند.

در پایان از تلاش و همکاری متولیان توسعه روستایی بویژه اعضای محترم شوراهای اسلامی روستا و دهیاران پرتلاش و سختکوش تشکر نموده و امیدوارم با استعانت از ایزد منان در مسیر تحقق توسعه روستایی و رفع مشکلات روستائیان بیش از پیش گام برداریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.