کد خبر : 48949
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱

پیام رییس مرکز وکلا و مشاورین حقوقی قوه قضاییه خوزستان بمناسبت دهه فجر

چهل سالگی انقلاب، استثنایی‌ترین دوره تاریخ انقلاب اسلامی است.

رییس مرکز وکلا و مشاورین حقوقی قوه قضاییه استان خوزستان با صدور پیامی فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، دهه رسیدن به اوج بلندی و قدرت و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به مردم شهیدپرور، ولایتمدار و انقلابی خوزستان و بویژه جامعه وکلا و مشاورین حقوقی تبریک گفت.

در پیام دکتر بدر سودانی آمده است:

چهل سالگی انقلاب، استثنایی‌ترین دوره تاریخ انقلاب اسلامی است و خداى متعال را شاكريم كه اینک ملت غیور ایران اسلامی، چهل بهار انقلاب اسلامی را گرامی می دارد و به فضل الهی طی این ۴۰ سال پیشرفتهای زیادی را در کشور شاهد بودیم.

امسال برای ما متفاوت با سال های قبل است چرا که چله انقلاب ‌را به جشن می نشینیم. امسال سال پختگی و رشد انقلاب در چهل سالگی است.

ایام مبارک و غرور آفرین دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی یاد آور راهبری های انقلابی و حیات بخش رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی و فداکاری های عظیم ملت بزرگ ایران است.

اینک در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) و تمامی شهیدان و ایثارگران گرانقدر دوران انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مدافعین حرم؛ چهل سالگی انقلاب را محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و مردم انقلابی و شهیدپرور خوزستان تبریک عرض می‌نمایم.

 

بدر سودانی – رییس مرکز وکلا و مشاورین حقوقی قوه قضاییه خوزستان

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.