تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۷

پیام حجت الاسلام جامعی در محکومیت اقدام آمریکا برای تحریم سپاه

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه نقش پررنگی در حفظ امنیت و ثبات داخلی و منطقه‌ای داشته است.

حجت الاسلام محمد امین جامعی از اساتید دانشگاه و فعالان اجتماعی خوزستان با صدور پیامی، اقدام آمریکا در تروریست خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم کرد.

حجت الاسلام دکتر محمد امین جامعی با تبریک اعياد شعبانيه و ولادت با سعادت سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) و روز پاسدار، ميلاد حضرت عباس (ع) و روز جانباز و همچنین ولادت حضرت زين‌العابدين (ع) به آحاد مردم شريف ايران بویژه مردان غيور و ولايي سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اقدام دولت آمریکا در قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی حرکتی خبيثانه بوده و به شدت محكوم می شود.

اقدام سخیف آمریکا در گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی از سر ضعف، استیصال و شکست سیاست‌های منطقه‌ای آمریکا است.

اقدام اخیر دولت آمریکا در ادامه سیاست‌های خصمانه و خبيثانه این کشورِ استعمارگر علیه جمهوری اسلامی ایران است و آن دولت مستکبر بداند كه به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آيت الله العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) این خباثت‌ها به جایی نمی‌رسد.

در سال‌های اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بر خلاف آمریکا و متحدان منطقه‌ای آن، به نحو جدی و مستمر با تروریسم در منطقه در نبرد بوده و نقش مؤثری در نابودی حاکمیت گروه‌های تروریستی در عراق و سوریه ایفا كرده است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برخاسته از انقلاب و مردم و بازویی توانمند برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پناهگاهی مستحکم برای ملل مسلمان و مظلوم منطقه است. سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نیروی نظامی رسمی و قانونی در جمهوری اسلامی ایران همیشه نقش پررنگی در سرکوب گروه‌های تروریستی و حفظ امنیت و ثبات داخلی و منطقه‌ای داشته است. قرار گرفتن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست تحریم‌های ظالمانه بر خلاف موازین بین‌المللی است و بر این باوریم که مردم ایران در مقابله با تحریم‌ها ثابت‌قدم‌تر خواهند شد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.