کد خبر : 53679
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۹:۴۱

وقوع ۶۵ فقره سرقت از دستگاه های اجرایی اهواز

وقوع ۶۵ فقره سرقت از دستگاه های اجرایی اهواز
از ابتدای امسال تا کنون ۶۵ فقره سرقت از دستگاه های دولتی در اهواز رخ داده است

 فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اهواز گفت: از ابتدای امسال تا کنون ۶۵ فقره سرقت از دستگاه های دولتی در اهواز رخ داده و متاسفانه مدیر دستگاه اطلاع ندارد تا زمانی که نیروی انتظامی ورود کند.

به گزارش آفتاب کارون به نقل از ایرنا سرهنگ حسین زلقی در شورای اداری شهرستان اهواز بیان کرد: مدیر هر دستگاه ملزم به نگهداری از بیت المال است، مسئولان باید برای آبادانی و عمرانی این شهر بیش از پیش تلاش کنند.

وی گفت: بستر اجرای تمام موضوعات فرهنگی و اجتماعی امنیت است به ویژه در خوزستان که خواستگاه ضربه زدن دشمن است.

سرهنگ زلقی اظهار کرد: متاسفانه در برخی دستگاه ها ترک‌فعل و سوء مدیریت بیداد می کند و آن طور که شایسته مردم اهواز است کار انجام‌نمی شود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اهواز ادامه داد: در حادثه اخیر یک نفر در اهواز خواهر زاده و برادر زاده خود را به قتل رساند و در یک‌عملیات پنج ساعته قاتل توسط نیروی پلیس کشته شد اما متاسفانه یکی از نیروهای پلیس اهواز به شهادت رسید، باید به گونه ای در اهواز دستگاه های فرهنگی کار کنند که شاهد اینگونه نا بههنجاری ها نباشیم.

وی گفت: برقراری امنیت به سادگی به دست نمی آید ،در مواردی با کم کاری برخی مدیران با وجود تمام تلاش ها نا امیدی در مردم القا می شود.

سرهنگ زلقی افزود: لازم است در همه ادارات لازم کارگروه رصد نارضایتی مردم ایجاد شود و بررسی شود که مردم چه انتظاراتی از دستگاه ها دارند و فرمانداری می تواند این کارگروه ها را مدیریت کند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان اهواز ادامه داد: متاسفانه در حوزه فرهنگی بسیار ضعیف عمل شده است، می توان از ظرفیت بزرگان برای تقویت فرهنگ سازی در اهواز استفاده کرد، در یک هفته اخیر چهار درگیری طایفه ای در اهواز رخ داده که زیبنده این شهر متمدن نیست، باید کارگروهی ایجاد شود که علت قتل ها و درگیری ها در اهواز چیست؟

در ادامه این‌ نشست مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان افزود: در اهواز ۶ شهرک و ناحیه صنعتی با اشتغال ۱۲ هزار نفر وجود دارد.

علی مهدی مور افزود: متاسفانه شهرک شماره پنج اهواز بعد از هفت سال هنوز مشکل جاده دسترسی آن حل نشده و مسائل زیادی را برای این شهرک ایجاد کرده است.

وی گفت: برای حل مشکلات زیر ساختی شهرک های صنعتی نیاز به کارگروهی خاص این‌ موضوع داریم.

مهدی پور بیان کرد: در اهواز کمبود اراضی صنعتی داریم و باید این اراضی ایجاد شود ، بیش از ۱۲ سال است که یک‌متر به اراضی صنعتی استان اضافه نشده است.

وی ادامه داد: برای ایجاد هفت شهرک صنعتی در خوزستان در سفر اخیر رییس جمهور به استان مجوز گرفتیم.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان افزود: در سال ۱۴۰۱ ، ۱۶۰ واحد صنعتی به چرخه تولید برگشتند و برای یک‌هزار و ۷۰۰ نفر اشتغال یجاد شد.

در ادامه سرپرست فرمانداری اهواز بیان کرد: جلسه شورای اداری اهواز با محوریت عملیاتی کردن شعار امسال تشکیل شده است و برای تحقق شعار سال ۲ نوع دستگاه داریم که باید به وظایف خود عمل کنند.

احمد موالی زاده افزود: یک گروه دستگاه های اقتصادی هستند و باید نقش ویژه در این زمینه داشته باشند و گروه دیگر دستگاه هایی هستند که در فرآیند تسهیل بستر تولید و سرمایه گذاری نقش دارند، تمامی این دستگاه موظف هستند عملکرد خود را به مردم اعلام کنند.

وی تاکید کرد: برای برگزاری برنامه های سالگرد ارتحال حضرت امام‌(ره) جلسات هماهنگی را خواهیم داشت اما دستگاه های اجرایی وظایف خود را به درستی انجام دهند.

سرپرست فرمانداری اهواز با بیان اینکه دستگاه های اجرایی اقدامات لازم را برای صرفه جویی برق با توجه به نزدیک شدم به فصل تابستان را داشته باشند بیان کرد: کاهش ساعت اداری نیز به زودی اعلام می شود .

موالی زاده افزود: تفاهم نامه ای با مخابرات استان برای توسعه شبکه فیبر نوری در اهواز امضا شده و از همه دستگاه های اجرایی انتطار می رود برای توسعه این شبکه در جهت رفاه حال نردم‌نهایت همکاری را داشته باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.