تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۱

ورود مستقیم سازمان منطقه آزاد اروند در اصلاح معابر

ورود مستقیم سازمان منطقه آزاد اروند در اصلاح معابر

مدیراجرای طرح های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: بنا به درخواست های مکرر مردمی، سازمان منطقه آزاد اروند در پروژه هایی همچون ساماندهی معابر به شکل مستقیم ورود کرد.

آفتاب کارون:

مدیراجرای طرح های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: بنا به درخواست های مکرر مردمی، سازمان منطقه آزاد اروند در پروژه هایی همچون ساماندهی معابر به شکل مستقیم ورود کرد.

وی با بیان اینکه، از جمله پروژه‌هایی که سازمان منطقه آزاد اروند به صورت جاری در دست اقدام دارد؛  در منطقه ذوالفقاری، امیرآباد و علوانیه است که توسط پیمانکار مربوطه (قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء) در حال انجام است، گفت: پیش از این وقفه‌ای در اجرای این پروژه ایجاد شده بود که خوشبختانه با مدیریت تیم جدید عملاً همه این پروژه ها فعالیت خود را از سر گرفتند.

مدیراجرای طرح های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند، تصریح کرد: جلساتی با معاونین فنی شهرداری‌های آبادان و خرمشهر برگزار شد که پیرو آن مقرر شد تا اصلاح برخی معابر بر عهده شهرداری و تعدادی دیگر در دستور کار سازمان منطقه آزاد اروند قرار گیرد.

آریادوست، افزود: برای اینکه بین این دو نهاد هم‌پوشانی ایجاد نشود و در کار یکدیگر تداخل نشود، همنین بتوان مساحت بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم؛ بین شهرداری آبادان و سازمان منطقه آزاد اروند تقسیم کار شد.

وی در خصوص نظارت سازمان منطقه آزاد اروند بر عملکرد پیمانکارانش،گفت: این سازمان بر پروژه‌های پیمانکار و عملکرد آنها توسط مهندسین مشاور نظارت دارد و این پروژه‌ها توسط آزمایشگاه‌های فنی بررسی و تأیید شده و در نهایت مورد تأیید نماینده کارفرما قرار خواهد گرفت.

مدیراجرای طرح های عمرانی سازمان منطقه آزاد اروند در توضیح چگونگی نظارت این سازمان  بر اصلاح و ساماندهی محلات منطقه، خاطرنشان کرد: آنچه از پروژه‌های جاری  که هم اکنون توسط سازمان منطقه آزاد اروند در حال انجام عملیات بهسازی است؛ آسفالت فاز یک و سه امیرآباد، ذولفقاری ۲۰، ۳۰ و ۴۰ متری که شامل ذوالفقار یک تا ۵۴، علوانیه و فرعی‌های مابین آنها است که همگی در دستور کار ما قرار دارد.

آریادوست به دیگر مناطق که در دست اقدام است اشاره کرد و گفت: در محلاتی همچون فیه عملیات اجرایی در حال حاضر فعال است، همچنین سلیچ شرقی و غربی در دستور کار ما قرار دارد اما  در این مناطق یک مشکل اساسی وجود دارد چرا که زیرساخت هایی نظیر فاضلاب در این نقاط نیاز به اصلاح دارد.

وی در پایان یادآور شد: طی جلسات متعدد با آبفا و نماینده استانی این نهاد، درخواست شد تا در بحث زیرساخت‌ها، مناطقی که در اولویت ساماندهی معابر قرار گرفته‌اند و مردم دچار مشکل هستند ورود کرده و در اسرع وقت امور زیرساختی این نقاط از دو شهر آبادان و خرمشهر، انجام گیرد تا بتوانیم وارد فاز اجرایی شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.