تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷

همکاری های مشترک مرکز کارشناسان دادگستری خوزستان و ارتش توسعه می یابد

همکاری های مشترک مرکز کارشناسان دادگستری خوزستان و ارتش توسعه می یابد

در دیدار جمعی از اعضای هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان با فرمانده تیپ ۱۹۲ زرهی ارتش بر توسعه همکاری های مشترک تاکید شد.

در دیدار جمعی از اعضای هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان با امیر گودرزی فرمانده تیپ ۱۹۲ زرهی ارتش بر توسعه همکاری های مشترک تاکید شد.

رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان در این دیدار، نقش و عملکرد ارتش را در حفظ مرزها و برقراری امنیت منطقه قابل تقدیر دانست.

محمد کرم زاده گفت: در حال حاضر حدود ۴۰۰ کارشناس دادگستری در رشته های مختلف در مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان عضو هستند که وظیفه اصلی آنها کمک به دستگاه قضا برای تحقق عدالت است

وی با تاکید بر لزوم بهره مندی از خدمات مرکز کارشناسان رسمی دادگستری استان افزود: مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان برای خدمت به محاکم قضایی، ادارات، ارگان ها و نهادهای دولتی و غیردولتی آمادگی کامل دارد.

وی بر ضرورت تعامل و توسعه همکاری های مشترک میان مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان و ارتش تاکید کرد و گفت: این مرکز برای تحقق این همکاری از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

کرم زاده گفت: مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان آمادگی دارد در همه زمینه ها و رشته های مختلف کارشناسی به ارتش خدمات حقوقی ارائه بدهد.

فرمانده تیپ ۱۹۲ زرهی ارتش هم در این دیدار با تقدیر از عملکرد مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان گفت: مجموعه ارتش با مرکز کارشناسان دادگستری خوزستان تعامل و همکاری های خوب و سازنده ای داشته است.

امیر گودرزی گفت: کارشناسان عضو مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان از تخصص، نظم و دقت بالایی برخوردار هستند و کارهایی که طی سالهای اخیر برای کارشناسی به این مرکز ارجاع شده بخوبی انجام شده اند و ارتش در این خصوص از این مرکز رضایت کامل دارد.

وی ابراز امیدواری کرد: همکاری های مشترک ارتش و مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان بیش از گذشته شود و توسعه داشته باشد.

گفتنی است در این نشست، اعضای هیات مدیره مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان نیز به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای توسعه همکاری های مشترک میان این دو مجموعه پرداختند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.