تاریخ انتشار : جمعه ۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۶

نشست تخصصی شورای پژوهش, فناوری و تجاری سازی شركت ملی نفت ایران برگزار گردید.

نشست تخصصی شورای پژوهش, فناوری و تجاری سازی شركت ملی نفت ایران برگزار گردید.
نشست تخصصی شورای پژوهش, فناوری و تجاری سازی شركت ملی نفت ایران برگزار گردید.

آفتاب کارون:

۱۴۰۲/۰۳/۲۷

نشست تخصصی شورای پژوهش، فناوری و تجاری سازی شرکت ملی نفت ایران به میزبانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با هدف بررسی مسائل و چالش های پروژه های پژوهشی و فناورانه برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نفت‌خيز، در اين گردهمایی كه  روز سه شنبه (۲۳ خرداد ۱۴۰۲) در اتاق جلسات دفتر مدیرعامل برگزار گردید، مدیر پژوهش و فناوری شرکت ملی نفت ایران (دبیر شورا)، مدیر پشتیبانی و ساخت کالای شرکت ملی نفت ایران، رئیس پارک فناوری و نوآوری نفت و گاز، دیگر اعضای شورای پژوهشی شرکت ملی نفت ایران، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خيز جنوب، مدیرفنی، مدیر تولید، مدیر برنامه ریزی تلفیقی، مدیر مالی، رییس پژوهش و فناوری و کارگروه تولید بار اول مناطق نفت‌خيز جنوب و رییس پژوهشگاه صنعت نفت حضور داشتند.

مهندس علیرضا دانشی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب عنوان کرد: اهتمام این شرکت بر علمی نمودن و تلاش جهت دستیابی به مرز دانش در راستای برون رفت از مشکلات موجود و تغییر گفتمان جزیره ای شرکت های نفتی و همکاری و هم افزایی می باشد.

در ابتدای این جلسه دکتر محمد گلستان باغ ضمن خیر مقدم به حضار و مهمانان به ارائه مشکلات و کمبود های موجود و راه کارهای حل آن ها پرداخت. همچنین در ادامه گزارش اقدامات پژوهشی و فناوری و پروژه های فعال، گزارش پروژه های تحت پیگیری تولید بار اول، جذب بودجه جاری و مشکلات پرداخت های ارزی پروژه های آتی در راستای برنامه هفتم توسعه را بیان داشت.

شایان ذکر است در این جلسه دکتر مطهری، مدیر مدیر پژوهش و فناوری و دبیر شورای پژوهش و فناوری شرکت ملی ایران به رویکردهای جدید این مدیریت از جمله اجرای پایلوتهای فناورانه میدانی، تشکیل شورای پورتفلیوی پروژه های شرکت ملی نفت، رفع نقاط ضعف روش های قبلی و ایجاد ارتباط سازنده و مستمر از توان همه شرکت‌های تابعه اشاره داشت.

در این جلسه، همچنین دکتر قنبری مدیر پشتیبانی و ساخت کالای شرکت ملی نفت ایران، ضمن اشاره به حمایت‌های خوب شرکت ملی نفت از موارد اولویت دار ساخت داخل، وظیفه تجمیع تقاضاهای شرکت‌های تابعه و تسریع در کارها را جزو اولویت ها دانسته و خواستار بهره گیری بیشتر شرکت‌ها از موضوع ساخت بار اول شد.

دکتر کفایتی، رئيس پارک نوآوری و فناوری نفت، نیز ظرفیت این پارک را در عرضه تقاضاهای فناوری و بیان مسائل مورد نظر شرکت‌ ملی نفت و شرکت‌های تابعه بیان نموده و آمادگی پارک را جهت همکاری گسترده  اعلام داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.