تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰:۲۰

نشست بررسی ظرفیت‌های تعاملات صدا وسیما با صنعت نفت

نشست بررسی ظرفیت‌های تعاملات صدا وسیما با صنعت نفت
به گزارش پایگاه خبری نفت‌خیز، نشست بررسی ظرفیت‌های تعاملات صنعت نفت با صدا و سیما میان سرپرست روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب و مدیرکل صدا و سیمای خوزستان، با هدف تقویت تعاملات فی مابین جهت عملکرد بهتر در هفته دولت، روز گذشته شنبه 29 مرداد به میزبانی صدا و سیمای مرکز خوزستان برگزار شد.

آفتاب کارون:

تاريخ : ۱۴۱/۵/۳۱
به گزارش پایگاه خبری نفت‌خیز، نشست بررسی ظرفیت‌های تعاملات صنعت نفت با صدا و سیما میان سرپرست روابط عمومی مناطق نفت خیز جنوب و مدیرکل صدا و سیمای خوزستان، با هدف تقویت تعاملات فی مابین جهت عملکرد بهتر در هفته دولت، روز گذشته شنبه ۲۹ مرداد به میزبانی صدا و سیمای مرکز خوزستان برگزار شد.

در این نشست مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای خوزستان، با خوش آمدگویی به حضور سرپرست روابط عمومی مناطق نفت خیز، از زحمات وی در خصوص تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران قدردانی کرد و اظهار داشت: روز خبرنگار، بهانه‌ای است برای معرفی و تقدیر از تلاش‌های این قشر هنری در کشور است.

وی افزود: صنایع بزرگ همچون نفت، برای گزارش عملکرد خود و معرفی ظرفیت‌های خود برای سرمایه گذاری به مردم، به ابزار رسانه نیاز دارند، که این مهم می‌تواند با تعامل مناسب میان صنایع و اصحاب رسانه میسر شود.

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان با اشاره به حضور سران عشایر و طوایف در بازدید از تاسیسات نفتی در اهواز بیان داشت: این برنامه اقدامی نوین و شایسته تقدیر است که علاوه بر تکریم اقوام استان خوزستان، شناخت صنعت نفت و تلاش کارکنان آن به اقوام را میسر کرده است که امیدواریم دیگر صنایع مهم استان نیز از این اقدام شما سرمشق بگیرند.

وی در خصوص ارائه گزارشی از اقدامات صنعت نفت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی به مردم را بسیار ضروری دانست و اذعان داشت: ارائه گزارش به مردم در حوزه اجتماعی و نحوه هزینه کرد در آن، جهت رفع هرگونه شائبه‌ علیه صنایع بسیار ضروری است.

مدیرکل صدا و سیمای خوزستان، حضور مدیران ارشد شرکت ملی مناطق نفت‌خیز  جنوب در میان مردم را پیشنهاد کرد و گفت: این اقدام همانند حضور سران عشایر و طوایف در شرکت، ارتباط میان صنعت و مردم را تقویت می‌کند و سبب ایجاد موجی از امیدواری به آینده کشور در میان مردم می‌شود.

در ادامه این نشست، مهندس سعید آتشبار، سرپرست روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، ضمن اهدای هدایایی به رسم یاد بود و تقدیر از تلاش‌های خبرنگاران خوزستانی در انعکاس فعالیت‌ها و دستاوردهای صنعت نفت در استان، اظهار داشت: ظرفیت‌های موجود در صدا و سیما از جمله وجود خبرنگاران جوان و توانمند، فرصت بسیار مناسبی برای انعکاس اقدامات تلاشگران صنعت در استان است.

وی افزود: بنا بر تاکید مقام معظم رهبری جهت انعکاس اقدامات صنایع به مردم، صدا و سیما بهترین ظرفیت‌ها را در این مسیر دارد که این مهم با تعامل بیشتر و مناسب می‌تواند تحقق یابد.

سرپرست روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به در پیش بودن هفته دولت، اذعان داشت: هفته دولت، فرصتی مناسب است که این تعامل با هدف گزارش اقدامات و دستاوردهای نهادها و صنایع دولتی به مردم، به صورت گسترده تری دنبال شود.

وی با پیشنهاد برگزاری برنامه گفت‌وگو محور با مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز در شبکه خوزستان، ادامه داد: حضور مدیرعامل مناطق نفت خیز در شبکه خوزستان و گفت وگو با وی، در جهت گزارش عملکرد این شر کت به مردم اقدامی مهم در عرصه گزارش اقدامات صنعت نفت در استان خوزستان خواهد بود.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.