تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۸

نشان افتخار بر سینه مردی که هنگامِ یاری سیل زدگان مورد توهین استاندار قرار گرفت

مدال درجه یک کشاورزیار را به عنوان عالی ترین نشان افتخار کشاورزان به پاس قدردانی جامعه کشاورزان استان بر سینه پر مهرت نصب می کنم.

با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی مبنی بر در پیش بودن پاییزی پر باران و همچنین عدم ترمیم اکثر سیل بندهای رودخانه ها از سوی دولت و در نتیجه احتمال وقوع سیلاب و به منظور تقویت روحیه همدلی وهمیاری مردم استان با جامعه کشاورزان، عصر امروز در مراسمی مسعود اسدی رییس مجمع ملی تشکلهای کشاورزی کشور و رییس مجمع امور صنفی کشاورزان استان خوزستان در اقدامی نمادین از رحیم بوعذار شهروند خوزستانی که در سیل بهار امسال به یاری کشاورزان شتافته بود و مورد توهین و بی مهری شریعتی استاندار خوزستان واقع شده بود با اهداء لوح ویژه تقدیر از یاوران کشاورزان در سیل ۹۸ و هدیه نقدی تقدیر و قدردانی کرد. اسدی همچنین عالیترین مدال کشاورزان استان را بر سینه وی نصب کرد.

در این مراسم که با حضور تنی چند از مسئولین تشکلهای کشاورزی برگزار شد مسعود اسدی ضمن تقدیر از همه مردم خوزستان و ایران که یاریگر کشاورزان استان بودند گفت: به عنوان نماینده قانونی تمام کشاورزان استان از شما که در شرایط سخت و در حالیکه برخی مدیران ارشد با سوء مدیریت خود خوزستان را غرق می کردند با همت به یاری برادران و خواهران کشاورزت شتافتی سپاسگزاری می کنم و این لوح تقدیر ویژه را که منقش به دو تصویر مقدس شهید مدافع حرم محسن حججی و تصویر مبارک مجاهدان حریم زندگی کشاورزان سیل زده خوزستان است را به شما اهدا می کنم. همچنین با تصویب هیئت مدیره استان، مدال درجه یک کشاورزیار را به عنوان عالی ترین نشان افتخار کشاورزان به پاس قدردانی جامعه کشاورزان استان بر سینه پر مهرت نصب می کنم تا بعنوان سند افتخاری در خاندان شما باقی بماند.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.