تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۳

مقصر اصلی مدیرعامل شرکت ساب است

مقصر اصلی مدیرعامل شرکت ساب است

مقصر اصلی قضیه گیت بوستان مدیرعامل شرکت ساب است و بجز او کسی نمی تواند مقصر باشد و منطقی نیست برخی با اهداف خاص تلاش کنند ایزدجو را در این موضوع مقصر بدانند.

طی روزهای اخیر و در حالی که مراسم تشییع شهید سردار حاج قاسم سلیمانی در اهواز برگزار می شد، برگزاری یک مراسم جشن در اهواز بدون در نظر گرفتن عزای عمومی حاشیه ساز شد. این مراسم در سالن همایش‌های گیت بوستان برگزار شد و متولی این سالن هم شرکت ساب است.

از قرار معلوم شاهین کوه بزن که مدیرعامل شرکت ساب می باشد بدون بررسی و بی توجه به اینکه چه کسی قرار است در آن روز در سالن همایش های گیت بوستان به اجرا بپردازد، این سالن را به چند رستوران دار اجاره داده است و این در حالی است که وظیفه نظارت و کنترل این سالن و اینکه قرار است چه اتفاقی در این سالن اتفاق بیفتد بعهده شرکت ساب است، موضوعی که شرکت ساب و شخص مدیرعامل این شرکت به آن بی توجهی کرده و متاسفانه در روزی که اهواز غرق در عزا و ماتم بود و میزبان مراسم تشییع شهید سردار حاج قاسم سلیمانی بود و از سویی سومین روز عزای عمومی در کشور بود، مراسم جشن، آن هم خارج از عرف و با حضور مجری پرحاشیه و معلوم الحال کشور بنام محمود شهریاری در سالن گیت بوستان اهواز برگزار شد و طبق گزارش های رسیده این مراسم با برنامه های شاد و موزیک زنده هم همراه بوده که اصلا در شان حال و هوای روزهای کشور ندارد.

البته در این بین برخی در حاشیه سعی دارند با مقصر جلوه دادن فرهاد ایزدجو مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان با وی تسویه حساب کنند و در حالی که ایزدجو هیچ نقشی در این قضیه ندارد او را مقصر بنامند در حالی که مقصر اصلی قضیه گیت بوستان مدیرعامل شرکت ساب است و بجز او کسی نمی تواند مقصر باشد و منطقی نیست برخی با اهداف خاص تلاش کنند ایزدجو را در این موضوع مقصر بدانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.