کد خبر : 55555
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰

اسماعیل بهادری عضو شورای عالی کارشناسان دادگستری کشور:

مشارکت مردم در اقتصاد و تولید باعث پیشرفت کشور می شود / مدیران با رفع موانع تولید، مسیر جهش تولید را هموار کنند / مردمی سازی اقتصاد دارای دستاوردهای زیادی است

مشارکت مردم در اقتصاد و تولید باعث پیشرفت کشور می شود / مدیران با رفع موانع تولید، مسیر جهش تولید را هموار کنند / مردمی سازی اقتصاد دارای دستاوردهای زیادی است
مردمی سازی اقتصاد دارای دستاوردهای زیادی است

عضو شورای عالی کارشناسان دادگستری کشور با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان جهش تولید با مشارکت مردم گفت: با مشارکت مردم، جهش تولید دست یافتنی است.
اسماعیل بهادری در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه با مشارکت مردم، جهش تولید اتفاق خواهد افتاد گفت: نگاه دقیق و هوشمندانه مقام معظم رهبری به موضوع تولید نشان از این دارد که اگر جهش تولید داشته باشیم و از ظرفیت مردم هم در این خصوص استفاده کنیم می توانیم هم تهدیدها را به فرصت تبدیل کنیم و هم اینکه شاهد اشتغال پایدار و در نتیجه رفاه اقتصادی برای مردم باشیم.
وی نقش مردم در جهش تولید را یک نقش تعیین کننده و مهم برشمرد و گفت: حضور مردم در میدان تولید، زمینه ساز ایجاد جهش تولید است. در موضوع جهش تولید باید از حداکثر ظرفیت ها و پتانسیل های موجود استفاده کرد که در این بین مردم نقش مهمی دارند.
وی بر ضرورت مشارکت مردم در موضوع تولید تاکید کرد و گفت: مشارکت مردم در اقتصاد و تولید باعث پیشرفت کشور می شود. هر موقع به مشارکت مردم در پیشرفت کشور توجه کرده ایم شاهد پیشرفت‌ها و دستاوردهای مهمی بوده ایم. البته مدیران هم باید با رفع موانع تولید، مسیر جهش تولید را هموار کنند.
عضو شورای عالی کارشناسان دادگستری کشور با بیان اینکه مردمی سازی اقتصاد دارای دستاوردهای زیادی برای اقتصاد است گفت: در این خصوص باید مدیران از تمام ظرفیت‌های مردمی برای جهش تولید استفاده کنند.
اسماعیل بهادری بانک ها را یکی از ارکان مهم در زمینه جهش تولید دانست و گفت: ضروری است برای تحقق جهش تولید در سال جاری، بانکها از تولیدکنندگان و کارآفرینان حمایت ویژه تری داشته باشند و بخش بیشتری از منابع خود را به سمت تولید هدایت کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.