به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان خوزستان جمیل ضافی پور زرگانی گفت: یکی از مهمترین داشته و سرمایه های تعاون روستایی در راستای خرید محصولات کشاورزی، مراکز خرید در روستاها و شهرهای مختلف استان است.
وی ادامه داد: از این رو نگهداری، تعمیر و مرمت و حفاظت از این داشته ها یکی از اولویت های تعاون روستایی به شمار می رود تا بتوانیم به بهترین شکل و با بالاترین میزان محصولات با ارزش کشاورزی از قبیل گندم و کلزا را از کشاورزان خریداری کنیم.
مدیر تعاون روستایی خوزستان بیان داشت: به همین دلیل سقف ۴ انبار در شهرهای شوشتر ۵ هزار تنی، شوش ۵ هزار تنی، اهواز ۵ هزار تنی و باغملک یک هزار تنی را با اعتباری که از محل تملک دارایی ها و سرمایه ای استان به ما اختصاص خواهند داد مورد مرمت قرار خواهیم داد، زیرا قدمت انبارهای فوق و فرسودگی سقف آنها باعث بروز مشکل برای محصولات کشاورزی خریداری شده خواهند شد.
ضافی پور زرگانی در پایان گفت: برای تعمیرات و مرمت انبارهای فوق، اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و ۶۵۵ میلیون تومان از محل تملک داریی های سرمایه ای و ۸۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به صورت اوراق در اختیار تعاون روستایی قرار خواهد گرفت.