تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی‎:‎ مشكلات كاركنان نفت با استفاده از منابع دولتی فوری برطرف می‌شود

عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی‎:‎ مشكلات كاركنان نفت با استفاده از منابع دولتی فوری برطرف می‌شود
عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در همین هفته مشکلات کارکنان صنعت نفت با استفاده از منابع دولتی برطرف و نشست سران قوا نیز به‌زودی در این باره تشکیل می‌شود

آفتاب کارون:

حسین حسین‌زاده با اشاره به نشست کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی که با حضور بیژن زنگنه، وزیر نفت برگزار شد، گفت: در این نشست مسائل و مشکلات کارکنان صنعت نفت با حضور وزیر نفت و دیگر مسئولان ذی‌ربط بررسی شد.


وی افزود: برای حل مشکلات کارکنان صنعت نفت چند طرح مطرح و درباره راهکارهایی همچون استفاده از یک طرح ۲ فوریتی یا اصلاح قانون پرداخت، حل مشکل از طریق سران سه قوه یا استفاده از منابع داخلی وزارت نفت در چارچوب قانون بحث و بررسی شد.


عضو هیئت رئیسه کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه همه اعضای حاضر در کمیسیون و مدعوین در این نشست، هم‌صدایی و هماهنگی خود را برای حل فوری و ضربتی مشکلات کارکنان صنعت نفت اعلام کردند، گفت: در همین هفته مشکلات کارکنان صنعت نفت با استفاده از منابع دولتی برطرف و نشست سران قوا به‌زودی نیز در این باره تشکیل می‌شود.

 


حسین‌زاده با تاکید بر اینکه کرامت انسانی کارکنان صنعت نفت باید حفظ شود، تصریح کرد: امروز نشست خوبی برای حل مشکلات کارکنان صنعت نفت برگزار شد که البته به نتایج این نشست نیز در آینده بسیار خوشبین هستیم.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.