کد خبر : 53766
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴

مدیر کانون بسیج مهندسین کشاورزی اهواز در گفتگو با آفتاب کارون:

طرح جهش تولید کشاورزی از سوی بسیج مهندسین کشاورزی اهواز اجرا شد / از مشارکت ۲۰۰ مهندس بسیجی کشاورزی تا افزایش تولید در بخش کشاورزی

طرح جهش تولید کشاورزی از سوی بسیج مهندسین کشاورزی اهواز اجرا شد / از مشارکت ۲۰۰ مهندس بسیجی کشاورزی تا افزایش تولید در بخش کشاورزی
طرح جهش تولید کشاورزی از سوی بسیج مهندسین کشاورزی اهواز اجرا شد

مدیر کانون بسیج مهندسین کشاورزی اهواز از اجرای موفقیت آمیز طرح جهش تولید در بخش کشاورزی و دامپروری اهواز از سوی این کانون خبر داد.

کاوه لیموچی در گفتگو با خبرنگار ما گفت: طرح جهش تولید در بخش کشاورزی اهواز از سوی بسیج مهندسین کشاورزی از ۳ سال پیش آغاز شد و ثمرات خوبی در پی داشته است.

وی کمک به خودکفائی در تولید محصولات راهبردی کشاورزی، افزایش عملکرد در واحد سطح در مزارع و افزایش تولید در بخش دامپروری را از جمله اهداف اجرای طرح جهش تولید در بخش کشاورزی برشمرد و گفت: این طرح از سوی بسیج مهندسین کشاورزی اهواز و با مشارکت ۲۰۰ نفر از فارغ التحصیلان بسیجی متعهد و متخصص بخش کشاورزی اجرا شد.

وی اجرای برنامه های ترویجی و برگزاری کارگاههای آموزشی برای کشاورزان و دامداران را از جمله برنامه های بسیج مهندسین کشاورزی اهواز در طرح جهش تولید در کشاورزی برشمرد و گفت: نتایج این طرح مثبت بوده و منجر به افزایش تولید در محصولات مهم کشاورزی از جمله گندم شده است. همچنین با واکسیناسیون و ویزیت رایگان دام عشایر در قالب طرح جهش تولید کشاورزی شاهد پوشش سلامت دام‌ها و افزایش تولیدات دامی خواهیم بود.

مدیر کانون بسیج مهندسین کشاورزی اهواز گفت: با استفاده از ظرفیت مهندسان توانمند بسیجی کشاورزی می توان کارهای بزرگی را انجام داد که منجر به افزایش تولید و افزایش بهره وری در تولیدات کشاورزی شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.