تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۸

سعید باوی کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز:

شایسته سالاری در انتصابات از اولویت های کاری من است/ حاضرم انتخابات را ببازم اما اخلاق را نه/ عمده دلیل سرد بودن تنور انتخابات ضعف عملکرد مسئولین است

شایسته سالاری در انتصابات از اولویت های کاری من است/ حاضرم انتخابات را ببازم اما اخلاق را نه/ عمده دلیل سرد بودن تنور انتخابات ضعف عملکرد مسئولین است
سعید باوی کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز از اولویت های کاری خود در صورت رای اعتماد مردم به خودش در ورود به شورا سخن گفت.

آفتاب کارون:

سعید باوی کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز از اولویت های کاری خود در صورت رای اعتماد مردم به خودش در ورود به شورا سخن گفت.

وی گفت: بی شک هر کاندیدی باید برای حضور در شورا دارای برنامه و اولویت های کاری باشد و نسبت به آنها به مردم تعهد بدهد، از این رو من به مردم قول میدهم در صورت ورودم به شورا به موضوع شایسته سالاری در انتصابات بر اساس تخصص، تعهد، کارآیی، مردم داری و دست پاک بودن توجه ویژه ای داشته باشم.

باوی اضافه کرد: ثبات مدیریت از دیگر اولویت های کاری من است که امیدواریم بتوانیم با عملکرد مثبتی که به جای می گذاریم به این مهم دست یابیم، استفاده از تمامی ظرفیت های موجود در شهرداری و بکارگیری جوانان تحصیلکرده و با انگیزه و سالم و متعهد از دیگر برنامه های من است.

در زمینه سرمایه گذاری ما باید به این سمت حرکت کنیم که معاونت جذب مشارکت های مردمی و سرمایه گذاری را فعال و از ظرفیت های آن در بخش های عمرانی و … استفاده نمائیم، زیرا معتقدم ورود سرمایه گذار به شهر و انجام برخی پروژه ها می تواند به درآمدهای پایدار در شهرداری کمک کند، زیرا دیگر نمی توانیم با بودجه و درآمدهای بدست آمده از عوارض و پروانه، شهر را اداره کنیم.

این کاندیدای ششمین دوره انتخابات شورای شهر اهواز بیان داشت: یکی دیگر از دیدگاه ها و اهداف ما توجه به رفاه پرسنل شهرداری است، به عقیده من هر زمان توانستیم در رفاه و پرداخت حقوق به موقع و عادلانه کارگران و پرسنل شهرداری تلاش گماریم و در آنها انگیزه را زنده کنیم، می توانیم شاهد تغییر نگرش و ایده پردازی پرسنل باشیم، زیرا بدون شک افزایش روحیه پرسنل به خانواده های آنها سرایت می کند و کارآیی در سطح شهر بالا می رود.

ما نیروهایی در شهرداری داریم که مجبور هستند در ساعت های نامناسب خانواده های خود را ترک کنند و مشول خدمت رسانی به مردم شوند، مثل نیروهای پاکبان، یا نیروهای آتش نشانی و … تا زمانی که من و شما صبح از خانه بیرون می آییم وضعیت مناسبی را به لحاظ نظافت شهری ببینیم و انها هستند که در اوج گرما و سرما مشغول کار هستند و دست آخر، باید شاهد این باشیم که در پایان ماه روبه روی استانداری و شورای شهر و شهرداری تجمع کنند و مطالبات به حق خود را طلب کنند و باید برنامه ریزی مناسبی صورت گیرد تا کارگران شهرداری احساس امنیت شغلی داشته باشند، زیرا آنها جزئی از بدنه شهرداری هستند.

سعید باوی گفت: با توجه به تخصصی که دارم، در صورت ورود به شورای شهر علاقمند به حضور در کمیسیون برنامه ریزی، املاک، حقوقی و خدمات شهری هستم .

او در بخش دیگری از صحبت های خود و با اشاره به اینکه حاضرم انتخابات را ببازم ، اما اخلاق را نه گفت: من تقریبا فردی شناخته شده در حوزه شوراها هستم وبا توجه به سوابقم مردم به اینجانب اعتماد دارند ، زیرا در شورای پایه، فرابخشی،بخشی و استانی بوده ام و طبیعتا بسیاری با روحیات من آشنا هستند، از این رو کمتر افرادی به من مراجعه می کنند که خواستار خرید و فروش آرا و … باشند، از طرفی دیگر من هم اهل قول و وعده های بدون منطق به مردم نیستیم، زیرا معتقدم ما باید باز دوباره به جامعه و میان مردم برگردیم و با آنها زندگی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که دلیل سرد بودن تنور انتخابات را در چه می بینید گفت: من فکر می کنم کرونا بخشی از موضوع سرد بودن تنور انتخابات باشد، کما اینکه در دوره دوم مجلس شورای اسلامی این موضوع بسیار به چشم آمد، همچنین لازم به ذکر است که مردم به اتفاقات درون شورا و وعده های مسئولین و شهرداری و … نگاه می کنند و اگر ما نتوانستیم به وعده و شعارهایمان عمل کنیم مطمئن باشید به نه روبه رو خواهیم شد و فکر می کنم دلیل اصلی سرد بودن تنور انتخابا عدم اعتماد به عملکرد ضعیف مسئولین در حوزه خدمات رسانی است.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.