کد خبر : 55096
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۹:۲۰

رویداد ملی روایت حبیب در خوزستان برگزار می‌شود

رویداد ملی روایت حبیب در خوزستان برگزار می‌شود
سومین رویداد ملی «روایت حبیب» در خوزستان برگزار می‌شود
سومین رویداد ملی «روایت حبیب» در خوزستان برگزار می‌شود
اهواز – رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان از برگزاری سومین رویداد ملی «روایت حبیب» همزمان با سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در خوزستان خبر داد.
محمد شهباز گهروئی در گفت و گو با مهر افزود: این ویژه برنامه که به مدت سه سال مُتمادی از سوی حوزه هنری انقلاب اسلامی همزمان در سراسر کشور به اجرا درمی‌آید؛ امسال با شعار «جهان پهلوان حاج قاسم سلیمانی» آغاز به کار خواهد کرد.
وی با بیان اینکه، خوزستان از سال گذشته برگزاری این رویداد را در شهرهای اهواز، دزفول، آبادان و شادگان به صورت میدانی آغاز کرده است، افزود: هدف از برگزاری این برنامه، نشان دادن رشادت‌ها، اخلاق، منش و رفتار سردار سلیمانی با زبان هنری به مردم است.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خوزستان تصریح کرد: ورزشکاران، هنرمندان، پهلوانان و پیشکسوتان عرصه ورزشِ زورخانه‌ای به یاد سردار دل‌ها که از ورزشکاران و پهلوانان ورزش‌های باستانی بوده است؛ به اجرای آئین ورزش باستانی می‌پردازند.
به گفته شهباز گهروئی، امسال ویژه‌برنامه‌های متفاوت و متنوعی اعم از شعرخوانی، اجرای ورزش زورخانه ای، سرود، نمایش، نقالی و.‌.. در قالب این رویداد در شهرهای اهواز، شوشتر، دزفول، ایذه، ماهشهر و آبادان روز سه شنبه ۱۲ دی ماه همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.