کد خبر : 52926
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۱

حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان:

رسیدگی به پرونده‌های قضایی در خوزستان باید تسریع یابد / اهمیت شورا‌های حل اختلاف در صلح و سازش و حل و فصل دعاوی مردم

رسیدگی به پرونده‌های قضایی در خوزستان باید تسریع یابد / اهمیت شورا‌های حل اختلاف در صلح و سازش و حل و فصل دعاوی مردم
رسیدگی به پرونده‌های قضایی در خوزستان باید تسریع یابد

معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان بر تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قضایی و رفع مشکلات مجتمع‌های شورا‌های حل اختلاف تاکید کرد.

به گزارش آفتاب کارون به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی به منظور تحقق اهداف قوه قضاییه و به منظور رفع موانع و مشکلات مجتمع‌های شورا‌های حل اختلاف خوزستان به صورت سرزده از مجتمع‌های شماره ۳ و ۴ اهواز بازدید و بر لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌های قضایی در خوزستان تاکید کرد.

وی در این بازدید ضمن بررسی پرونده‌ها و مشکلات این ۲ مجتمع بر لزوم تسریع در رسیدگی به پرونده‌ها و رفع مشکلات مجتمع تاکید کرد و گفت: با توجه به اهمیت فعالیت‌های شورا‌های حل اختلاف در امر صلح و سازش و حل و فصل دعاوی مردم، از برنامه‌های شاخص و مهم معاونت توسعه حل اختلاف استان ایجاد فضای مناسب فیزیکی و توجه ویژه به پر تلاش این مجموعه است که با جدیت این موضوع مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

حجت الاسلام امانت بهبهانی افزود: تلاش‌ها، زحمت‌ها و خدمات اعضای شورا‌های حل اختلاف و ستاد صبر در حل و فصل و ایجاد صلح و سازش در پرونده‌های حقوقی و کیفری بر هیچکس پوشیده نیست و تلاش می‌کنیم که خدمات آن‌ها مورد حمایت بیشتر معنوی و مادی مسئولان قرار بگیرد.

معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان ضمن گفتگوی صمیمی با اعضای شورای حل اختلاف مجتمع‌های شماره ۳ و ۴ اهواز و استماع صحبت‌های آنان، خواستار تکریم ارباب رجوع به نحوه احسن، تسریع در رسیدگی، رعایت دقت و کیفیت به پرونده‌ها شد.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.