کد خبر : 51588
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳

با پیگیری مرکز کارشناسان رسمى دادگستری خوزستان و در راستای تکریم کارشناسان و وکلای دادگستری:

راه اندازی گیت هوشمند تردد کارشناسان و وکلا در مجتمع های قضایی خوزستان

راه اندازی گیت هوشمند تردد کارشناسان و وکلا در مجتمع های قضایی خوزستان

این موضوع در راستای سیاست تحول دستگاه قضا در حوزه کارشناسان و وکلا بوده است.

گیت تردد هوشمند کارشناسان و وکلا در محل دادگستري كل استان نصب شد.

نایب رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان گفت: با حمایت حفاظت و اطلاعات دادگستری خوزستان و پیگیری مرکز کارشناسان رسمى دادگستری استان و مشارکت مرکز وکلای قوه قضاییه استان، کانون کارشناسان دادگستری استان و کانون وکلای استان و در راستای تکریم جامعه وکلا و کارشناسان دادگستری استان، گیت تردد هوشمند کارشناسان و وکلا در محل دادگستري كل استان نصب شد.

اسماعیل بهادری با بیان اینکه نصب این گیت ها برای نخستین بار در استان و با مشارکت مادی مراکز وکلا و کارشناسان و کانون های وکلا و کارشناسان استان انجام شده است گفت: این گیت تردد بمنظور تکریم وکلا و کارشناسان دادگستری و تسهیل در ورود و خروج این افراد به مجتمع های قضایی راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر زیرساخت‌های فنی این گیت‌ها مطابق با استانداردهای حفاظتی در یکی از مجتمع های قضایی استان فراهم شده است ابراز امیدواری کرد تا در آینده تمام مجتمع های قضایی استان به این گیت ها مجهز شوند.

وی با بیان اینکه این گیت ها به پیشرفته ترین سنسورهای تشخیص چهره برخوردار هستند گفت: با ثبت عکس کارشناسان و وکلا در این سیستم، وکلا و کارشناسان می‌توانند به سهولت از این مسیر بدون انجام بازرسی بدنی تردد کنند و حتی نیاز به کارت شناسایی هم نیست.

نایب رییس مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان، تکریم جامعه کارشناسان و وکلای دادگستری، ارتقاء جایگاه کارشناسان دادگستری و وکلا نزد مردم و مراجع قضایی و همچنین ایجاد یک دیدگاه نو نسبت به جایگاه مهم کارشناسان و وکلا را از اهداف راه اندازی گیت تردد برای کارشناسان و وکلای دادگستری برشمرد و گفت: این موضوع در راستای سیاست تحول دستگاه قضا در حوزه کارشناسان و وکلا و کرامت و تکریم این مجموعه بعنوان بازوان دستگاه قضا و سفیران عدالت بوده است.

اسماعیل بهادری، اهتمام و حمایت دادگستری استان خوزستان را برای تحقق این امر قابل تقدیر برشمرد و ابراز امیدواری کرد: با پیگیری مرکز کارشناسان رسمی دادگستری خوزستان و مشارکت مرکز وکلا، کانون وکلا و کانون کارشناسان دادگستری استان برای راه اندازی این سیستم در تمام مجتمع های قضایی استان، شاهد نهایت احترام و تکریم به کارشناسان و وکلا برای ورود به مجتمع های قضایی باشیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.