تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ - ۸:۲۴

دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با ائمه جمعه آبادان و خرمشهر

دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با ائمه جمعه آبادان و خرمشهر
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، با ائمه جمعه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

آفتاب کارون:

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد اروند، مهندس علی زارعی، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، به مناسبت فرارسیدن سال نو و تقارن آن با حلول ماه مبارک رمضان و ولادت با سعادت کریم اهل‌بیت امام حسن مجتبی (ع)، در دیدارهایی جداگانه با ائمه جمعه در شهرستان‌های آبادان و خرمشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی، ضمن تبریک به مناسبت تقارن حلول بهار طبیعت و بهار قرآن، همچنین با تاکید بر تمکین از توصیه‌های خطبای جمعه، از حمایت‌های معنوی و رهنمون‌های راهگشای ائمه جماعات دو شهرستان، تقدیر و تشکر کرد.

در این دیدار‌ها، اقدامات فرهنگی صورت گرفته در عید نوروز از سوی ائمه جمعه شهرستان‌های آبادان و خرمشهر مورد تقدیر قرار گرفت.

تاکید بر تلاش برای اعمال ماده ۶۵ در منطقه آزاد اروند و تعامل با مدیران شهری تا پیش از اعمال حاکمیت یکپارچه در منطقه، به‌منظور جلوگیری از چندگانگی و تشتت در مراکز تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی، از دیگر محورهای دیدار مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با خطیب جمعه در شهرهای آبادان و خرمشهر بود.

در بخش‌ دیگری از این دیدارها، ائمه جمعه دو شهرستان بر لزوم اجرای چند پروژه برجسته به‌منظور ارتقای شاخص‌های عمرانی و رفاهی منطقه آزاد اروند، تاکید کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.