تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳

دیدار صمیمانه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با اصحاب رسانه

دیدار صمیمانه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند با اصحاب رسانه

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در نشستی صمیمانه، با اصحاب رسانه شهرهای آبادان و خرمشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

آفتاب کارون:

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند در نشستی صمیمانه، با اصحاب رسانه شهرهای آبادان و خرمشهر دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند ضمن تقدیر از تلاش‌های اصحاب رسانه دو شهرستان در پوشش رویدادهای منطقه، از ایشان به عنوان یکی از بازوان توسعه در شهرهای آبادان و خرمشهر یاد کرد.

«مهندس زارعی» در خلال این نشست، از نظرات اصحاب رسانه و خبر در منطقه آزاد اروند بهره جست.

خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای منطقه آزاد اروند نیز در این نشست، به بیان دیدگاه‌ها و ایراد نقطه نظرات خود پرداختند.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند، در این نشست، بیان کرد: آسیب‌های فرهنگی منطقه با یک فرهنگ‌سازی عمومی قابل حل است و در همین راستا، پیگیر راه‌اندازی شورای فرهنگ عمومی در منطقه آزاد اروند هستیم.

وی افزود: در سه ماه گذشته، بالغ بر یکصد بسته سرمایه‌گذاری تهیه شده و در حوزه اقتصادی نیز کارهای خوبی صورت گرفته که در آینده نزدیک برای منطقه ملموس خواهد بود. بر همین اساس در سال جاری بالغ بر ۶۵ میلیارد تومان به بخش تولید تسهیلات تخصیص یافته است. همچنین نمایشگاه دائمی از محصولات تولید منطقه در محل سازمان منطقه آزاد اروند، راه‌اندازی خواهد شد.

مهندس زارعی یادآور شد: حق اروند این است که نمایشگاه موضوعی در این منطقه برگزار شود و تلاش داریم تا در نمایشگاه‌های بزرگ داخلی و بین‌المللی شرکت فعال و دائم داشته باشیم.

وی در خصوص نحوه تعامل مدیریت جدید این سازمان با نمایندگان مردم آبادان و خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: تاکنون همکاری خوبی با نمایندگان مجلس داشته‌ام و هر کاری که نیاز به پیگیری بوده به دست ایشان صورت پذیرفته است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند خاطرنشان کرد: اعمال ماده ۶۵ را حق خود می‌دانیم چرا که قانون مصوب کشور است و هر قانون دیگری در این خصوص اعمال شود از آن تمکین خواهیم کرد، اما قرار نیست به واسطه پرداختن به این موضوع فرصت خدمت را از دست دهیم. تعامل خوبی در منطقه وجود دارد و کارها را با هم‌افزایی پیش خواهیم برد.

وی ادامه داد: برنامه این سازمان پیگیری اهداف مناطق آزاد است و برای این امر در تمامی بخش‎ها تسهیل لازم در بخش تولید و صادرات ایجاد خواهد شد.

همچنین در این نشست، اطلاعات تکمیلی در خصوص اقدامات ستاد اربعین این سازمان در پایانه مرزی شلمچه، ارائه شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.