خوزستان روی غلطک افزایش تولید محصولات کشاورزی افتاده است

خوزستان روی غلطک افزایش تولید محصولات کشاورزی افتاده است

مدیر تعاون روستایی خوزستان نوید افزایش خرید گندم بذری در سال آینده با هدف افزایش سطح زیر کشت این محصول مهم و استراتژیک را داد.

آفتاب کارون:

مدیر تعاون روستایی خوزستان نوید افزایش خرید گندم بذری در سال آینده با هدف افزایش سطح زیر کشت این محصول مهم و استراتژیک را داد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان خوزستان مهندس جمیل ضافی پور زرگانی گفت: یکی از مهمترین فعالیت های تعاون روستایی در ایام خرید گندم، توجه به تامین بذر گندم برای کشت سال آینده است، از این رو طبق تعهد تعاون روستایی برای کشت سال جاری ۱۵ هزار و ۸۶۵ تن بذر گندم تهیه و به مرور و در صورت درخواست، در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.
وی ادامه داد: طبق پیش بینی ها و درخواست های کشاورزان، برنامه ریزی برای کشت پائیزه سال آینده رقمی معادل ۱۸ هزار و ۵۰۰ تن بذر گندم مورد نیاز کشاورزان باشد و قطعا این افزایش، می تواند ما را به سمت خودکفایی در این محصول مهم سوق دهد، کما اینکه این اتفاق باعث افزایش تولید، رونق اقتصادی، توسعه کشاورزی، اشتغالزایی می شود.
مدیر تعاون روستایی خوزستان با بیان اینکه خوزستان روی غلطک افزایش تولید محصولات استراتژیک کشاورزی افتاده است گفت: خرید بیش از یک میلیون تنی گندم توسط تعاون روستایی بیش از ۱.۷۰۰.۰۰۰ تن در استان خوزستان و شکستن رکورد خرید بعد از ۱۸ سال نشان از همت همه جانبه برای توقف واردات گندم و خودکفایی این محصول ارزشمند کشاورزی دارد که امیدواریم با عملکرد سایر بخش ها به این مهم دست یابیم.
ضافی پور زرگانی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: برای افزایش تولید محصولات کشاورزی در استان خوزستان تعاون روستایی از هیچ تلاشی دست نمی کشد، به گونه ای که تا پایان مهرماه ۲۲ هزار و ۳۱۵ تن انواع کود را توزیع کرده ایم و قطعا تا پایان فصل کشت این رقم افزایش چشمگیری خواهد داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.