مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی خوزستان خبر داد:

خواهان افزایش سطح زیر کشت پائیزه از سوی مسئولین هستیم

خواهان افزایش سطح زیر کشت پائیزه از سوی مسئولین هستیم

مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی استان خوزستان خواستار افزایش سطح زیر کشت جهت کشت عظیم و مهم پائیزه در سال جاری توسط مسئولین شد.

آفتاب کارون:

مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی استان خوزستان خواستار افزایش سطح زیر کشت جهت کشت عظیم و مهم پائیزه در سال جاری توسط مسئولین شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان خوزستان محمود محب گفت: یکی از اولویت های کاری اتحادیه تعاون روستایی تامین نهاده های کشاورزی بخصوص بذور برای کشت عظیم پائیزه است.
وی ادامه داد: از این رو در ۷ شهرستان استان اندیمشک، دزفول، شوش، شوشتر، اهواز و بهبهان و همچنین شرکت بذر رزمندگان در حال تولید با کیفیت ترین بذر جهت کشت گندم هستیم و ازتمام ظرفیتهای موجود شبکه تعاون روستایی جهت تامین بذر و سایرنهاده ها بهره خواهیم برد.
مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی خوزستان بیان داشت: در سال جاری و برای اولین بار بخشی از موضوع کشت قراردادی به تعاون روستایی واگذار شده است، به همین دلیل در تلاشیم تا با ایجاد زیرساخت های لازم به بهترین شکل نیازهای کشاورزان را مرتفع و به تولیدی با کیفیت و به تناژی قابل قبول دست یابیم.
محب ادامه داد: به همین دلیل از مسئولین به خصوص جهاد کشاورزی استان خواستاریم با توجه به پیش بینی بارندگی های مناسب در سال جاری افزایش سطح زیر کشت جهت کشت پائیزه برای کشاورزان لحاظ شود، زیرا این آمادگی وجود دارد که بذر کلزا و گندم را به میزان لازم در اختیار کشاورزان قرار دهیم و همچنین در فصل برداشت بدون محدودیت از کشاورزان محصولاتشان را خریداری نمائیم.
وی در پایان گفت: خوشبختانه تعاون روستایی خوزستان در خرید گذشته توانست بعد از گذشت ۱۸ سال بیش از یک میلیون تن گندم از سراسر استان خریداری نماید و قطعا این توانایی وجود دارد که در سال زراعی پیش رو خریدی به مراتب بیش از سال گذشته را در دو محصول استراتژیک کلزا و گندم مقابل خود ببیند و نیاز به واردات گندم از سایر کشورها را کاهش دهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.