تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۴

خبری از پرداخت خسارات کشاورزان سیل زده نیست / مسئولین به وعده ها عمل کنند

تاکنون هیچ اقدامی برای پرداخت خسارات وارده به کشاورزان، دامداران و روستاییان نشده است.

رییس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی اهواز گفت: در حالی که در فروردین ماه سالجاری بدلیل سیلاب، خسارت زیادی به بخش کشاورزی اهواز وارد شد اما تاکنون هیچ اقدامی برای پرداخت خسارات وارده به کشاورزان، دامداران و روستاییان نشده است.

فاضل نیسی در جلسه کارگروه کشاورزی اهواز که در محل سالن جلسات جهاد کشاورزی اهواز برگزار شد گفت: طی هفته های اخیر که بخش کشاورزی با سیلاب روبرو بود مسئولین بارها و بارها به تولیدکنندگان بخش کشاورزی و روستاییان وعده می دادند که خسارات آنها را پرداخت می کنند ولی تاکنون خبری از پرداخت این خسارات نیست و عملا کشاورزان نگران این موضوع هستند.

وی گفت: در سیلاب اخیر برخی از منازل روستایی تخریب شد و به زیرساختهای کشاورزی در بخش زراعت، باغبانی و دام خسارت وارد شد و تنها امید کشاورزان به پرداخت خسارات است و اگر این پرداخت ها بموقع در اختیار آنها قرار نگیرد کشاورزان برای کشت جدید با مشکل روبرو می شوند و عملا برای کار کشاورزی، کاری از دستشان برنمی آید.

رییس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی اهواز با اشاره به اینکه بر اثر سیل اخیر متاسفانه معیشت کشاورزان به خطر افتاده است گفت: انتظار داریم مسئولین و بویژه استانداری به وعده های خود عمل کنند و مطالبات و خسارت کشاورزان را در اسرع وقت پرداخت کنند.

نیسی گفت: ظاهرا فرم های مربوط به پرداخت خسارات صادر شده اند اما در انتظار دستور استانداری است تا پرداخت ها شروع شود.

وی در پایان گفت: نظام صنفی کشاورزی تا زمان پرداخت خسارات کشاورزی در کنار کشاورزان است و پیگیر حقوق و حقوق آنها خواهد بود و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.