کد خبر : 53508
تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴

استاندار خوزستان:

حضور پرشور مردم در روز قدس بیانگر وفاداری به آرمان‌های انقلاب است

حضور پرشور مردم در روز قدس بیانگر وفاداری به آرمان‌های انقلاب است
استاندار خوزستان: حضور پرشور مردم در روز قدس بیانگر وفاداری به آرمان‌های انقلاب است
استاندار خوزستان: حضور پرشور مردم در روز قدس بیانگر وفاداری به آرمان‌های انقلاب است
 استاندار خوزستان گفت: حضور پرشور مردم روزه دار استان در راهپیمایی روز قدس بیانگر وفاداری آنها به اهداف انقلاب بوده و نشان می دهد که همواره پشتیبان آرمان‌های نظام هستند.
به گزارش آفتاب کارون به نقل از ایرنا علی اکبر حسینی محراب روز جمعه در راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهارکرد: خوشبختانه مردم خوزستان و شهر اهواز مانند سایر شهرستان ها حضور پرشوری در راهپیمایی روز قدس داشته که جا دارد از آنها تشکر کنم.
وی با بیان اینکه روز جهانی قدس، نمادی از وحدت امت اسلامی در رویارویی با جنایات رژیم اشغالگر قدس است افزود: درایت و آینده نگری امام راحل (ره) در نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به‌ عنوان روز جهانی قدس، امروز عالم‌گیر شده است.
استاندار خوزستان گفت: ملت ایران همیشه در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و سایر مستضعفان جهان، بر علیه استکبار جهانی و ظالمان قیام می کنند.
وی با اشاره به اینکه روز قدس روزی است که ملت ایران در پیوند با فلسطین حضور خود را نشان می دهند افزود: ملت ستمدیده و مظلوم فلسطین سال ها است که به وسیله رژیم اشغالگر قدس آزار و شکنجه می‌شوند.
حسینی محراب گفت: خوشبختانه امروز همچون راهپیمایی ۲۲ بهمن، شاهد حضور پرشور مردم بودیم. حضور مردم روزه دار در این راهپیمایی بیانگر این است که مردم در پیوند با نظام، حضور فعالی در صحنه دارند.
گفتنی است راهپیمایی روز قدس در ۷۰ نقطه از استان خوزستان برگزار شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.