کد خبر : 52448
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۰

حضور رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در جلسه شورای هماهنگی تشکلهای کشاورزی استان

حضور رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در جلسه شورای هماهنگی تشکلهای کشاورزی استان

رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی خوزستان در جلسه شورای هماهنگی تشکلهای کشاورزی استان حضور پیدا کرد.

دکتر پریچهر رییس سازمان جهاد کشاورزی خوزستان امروز با حضور در جلسه شورای هماهنگی تشکلهای کشاورزی سراسر استان ضمن آشنایی و گفتگو با مدیران آنها برنامه های خود برای توسعه بخش کشاورزی استان را شرح داد.

در این نشست که در سالن جلسات انجمن صنفی کشاورزان استان برگزار شد دکتر پریچهر از آمادگی سازمان جهاد کشاورزی استان برای بهره گیری از توان و نظرات تشکلهای کشاورزی برای بهبود امورات بخش کشاورزی خبر داد و گفت: نظرات و پیشنهادات تشکلهای کشاورزی را بعنوان چراغ راه می دانم و از این نظرات استفاده خواهم کرد.

دکتر اسدی رییس شورای هماهنگی تشکلهای کشاورزی خوزستان هم در این نشست گفت: تشکلهای کشاورزی برای دفاع از حق و حقوق کشاورزان از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.

وی گفت: هر چند بنده همانطور که قبلا اعلام کرده ام فعلا نه موضع مثبت و نه منفی اتخاذ نمی کنم و منتظر عملکرد و نحوه مدیریت میدانی رییس جدید سازمان می مانم ولی بنا بر وظیفه بر اساس تحقیقات و بررسی سوابق دکتر پریچهر بشما همکاران اطمینان می دهم ایشان مدیری توانمند، باتجربه، با دانش و با ارتباطات موثر در دولت می باشند که در یک جمله می تواند فرصت بسیار خوبی برای رشد و توسعه بیشتر بخش کشاورزی استان باشد و حالا این بر شماست که با همکاری و همگرایی دوجانبه و متقابل از ظرفیتهای ایشان حداکثر بهره را برای توسعه کشاورزی خوزستان عزیز ببرید.

در این جلسه روسای تشکلهای کشاورزی شهرستانها پس از استماع آراء، نظرات و برنامه های دکتر پریچهر ضمن خوش آمدگویی و استقبال از نظرات و برنامه های ایشان برای وی آرزوی موفقیت نمودند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.