تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۱

جشنواره کودک و نوجوان «رویش اروند» افتتاح شد

جشنواره کودک و نوجوان «رویش اروند» افتتاح شد

مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند از آغاز به کار جشنواره کودک و نوجوان «رویش اروند» با محوریت و تمرکز بر بازی و نشاط، خبر داد.

آفتاب کارون:

وی با بیان همکاری میان معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند، موسسه فرهنگی« فاتحان گمنام بدر» و شهرداری آبادان در برپایی این جشنواره، افزود: با توجه به محل برگزاری جشنواره (ساختمان سازمان منطقه آزاد اروند)؛ شهرداری آبادان طی یک اقدام شایسته با در نظر گرفتن چند دستگاه اتوبوس‌ ویژه رفت و آمد کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها را فراهم آورده است.

مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند، با بیان تخصیص چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بن خرید برای دانش‌آموزان کم‌برخوردار، تصریح کرد: در این نمایشگاه، کالابرگ خرید کتاب و تجهیزات آموزشی و لوازم تحریر به دانش آموزان کم‌برخوردار تعلق خواهد گرفت که این کالابرگ صرفاً در ایام جشنواره قابل ‌استفاده خواهند بود.

قانعیان یادآور شد: در ایام برگزاری جشنواره «رویش اروند» که مصادف است با میلاد حضرت زینب (س) از پرستاران نمونه نیز با اهدای جوایزی، تقدیر صورت خواهد گرفت.

وی نقش بازی و فعالیت‌های نشاط‌آور را در رشد ذهنی و اجتماعی کودکان و نوجوانان، بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: از جمله اهداف مهم این جشنواره تمرکز بر رشد آموزشی و گسترش دنیای اجتماعی کودکان و نوجوانان بوده که امیدواریم با برنامه‌های در نظرگرفته شده، گامی به سوی این دیدگاه مهم، برداشته شود.

مدیر توسعه فرهنگی و هنری سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص مدت زمان برپایی این جشنواره، خاطرنشان کرد: از صبح روز یکشنبه ۶ آذرماه جاری لغایت پنجشنبه ۱۰ آذرماه و در دو نوبت صبح و بعدازظهر از ساعت ۹ صبح الی ۱۲ و ۱۵ الی ۲۱، جشنوراه «رویش اروند» میزبان کودکان و نوجوانان شهرستان‌های آبادان و خرمشهر خواهد بود.

گفتنی است از جمله جذابیت های این جشنواره؛ حضور عروسک مل مل به همراه خانم گلی است که مورد علاقه کودکان بسیاری هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.