تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵

مدیرعامل بنیاد ملی گندمکاران:

نظر ما برای نرخ خرید تضمینی گندم ۱۳۵۰۰ تومان است / با وزارت جهاد بر سر قیمت اختلاف نظر داریم / بیش از ۴۰ روز است مطالبات گندمکاران پرداخت نشده !

نظر ما برای نرخ خرید تضمینی گندم ۱۳۵۰۰ تومان است / با وزارت جهاد بر سر قیمت اختلاف نظر داریم / بیش از ۴۰ روز است مطالبات گندمکاران پرداخت نشده !
نظر ما برای نرخ خرید تضمینی گندم ۱۳۵۰۰ تومان است / با وزارت جهاد بر سر قیمت اختلاف نظر داریم

نظر ما برای نرخ خرید تضمینی گندم ۱۳۵۰۰ تومان است / با وزارت جهاد بر سر قیمت اختلاف نظر داریم / بیش از ۴۰ روز است مطالبات گندمکاران پرداخت نشده !باقی مانده مطالبات گندمکاران از ۴ مرداد پرداخت نشده است.
به گزارش آفتاب کارون به نقل از دهقان نیوز، مدیرعامل بنیاد ملی گندمکاران گفت: بنابر آخرین آمار ۱۲ هزار میلیارد تومان باقی مانده مطالبات گندمکاران از ۴ مرداد پرداخت نشده است.

علیقلی ایمانی گفت: وجه گندم تحویلی به سیلو‌ها تا ۴ مرداد پرداخت شده و از آن تاریخ به بعد پرداخت مطالبات گندمکاران به تعویق افتاده است.

ایمانی می‌گوید: در آیین همایش کشت پاییزه وزیر جهاد قول دادند که ۱۲ هزار میلیارد تومان باقی مانده مطالبات گندمکاران تا روز گذشته پرداخت شود که متاسفانه این اتفاق نیفتاده و حال تاخیر در پرداخت بواسطه آنکه زمان زیادی تا فصل برداشت باقی نمانده است، ضربه مهلکی به تولید می‌زند.

مدیرعامل بنیاد ملی گندمکاران گفت: کشاورزان مناطق سرد باید بستر را برای کشت پاییزه آماده کنند که بدلیل بدهی بانکی امکان دریافت مجدد تسهیلات برای خرید نهاده را ندارند که تاخیر در کشت بر عملکرد تاثیر منفی می‌گذارد.

بنابر گفته ایمانی، نظر بنیاد ملی گندمکاران برای نرخ خرید تضمینی گندم سال زراعی آینده ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان و وزارتخانه ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان است که هم اکنون بین این دو عدد اختلاف نظر داریم که به احتمال ابلاغ ۱۳ هزار و ۱۰۰ تومان بیشتر است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.