تاریخ انتشار : دوشنبه ۵ تیر ۱۴۰۲ - ۰:۳۳

توزیع بیش از هفت هزار کیسه زباله / فروردين ١٤٠٢

توزیع بیش از هفت هزار کیسه زباله / فروردين ١٤٠٢
تهیه و توزیع بیش از هفت هزار کیسه زباله بزرگ و خودرویی بین مسافران و کمپ های نوروزی 

آفتاب کارون:

توزیع بیش از هفت هزار کیسه زباله / فروردين ١٤٠٢

۱۰/فروردین/۱۴۰۲

 

کاوه‌پور از تهیه و توزیع بیش از هفت هزار کیسه زباله بزرگ و خودرویی بین مسافران و کمپ های نوروزی در شهر آبادان خبر داد و گفت: شهرداری آبادان با تمام توان در حال خدمات رسانی به مهمانان نوروزی است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری آبادان، یاسین کاوه‌پور با اشاره به اقدامات سازمان مدیریت پسماند شهرداری آبادان در ایام نوروز، اظهار کرد: به منظور مدیریت هرچه بهتر پسماندهای تولیدی و جلوگیری از رهاسازی آنها در مکان های عمومی، از ابتدای نوروز تا کنون بیش از پنج هزار کیسه زباله بزرگ در محل های اسکان مسافران نوروزی از جمله کمپ ولیعصر (عج)  کمپ شهدای شهرداری  کمپ آموزش و پرورش و چادرهای مسافری مستقر در سطح شهر آبادان توزیع شده است.

شهردار آبادان، افزود: همچنین بیش از ۲ هزار کیسه زباله خودرویی بین مسافران مستقر در کمپ های نوروزی، پارک ها و مکان های عمومی سطح شهر توزیع شده است.

وی بیان کرد: همچنین چهار هزار لیتر مواد ضدعفونی برای این ایام تهیه شده و به مناطق سه گانه و کمپ ها جهت ضدعفونی مکان های عمومی از جمله سرویس های بهداشتی، حمام های عمومی و محل های اسکان تحویل گردیده که به صورت روزانه این اقدام انجام می شود.

کاوه‌پور گفت: علاوه بر این اقدامات به منظور خدمات رسانی مناسب به مهمانان نوروزی به صورت دوره ای نیز در مکان های عمومی از جمله سرویس های بعداشتی، حمام ها، کمپ ها و محل های اسکان عملیات ضدعفونی توسط سازمان مدیریت پسماند شهرداری آبادان انجام می گیرد.

وی با بیان اینکه شهرداری آبادان با تمام توان در حال خدمات رسانی مناسب به مهمانان نوروزی است، تاکید کرد: همچنین واحد پشتیبانی ماشین آلات حمل پسماند نیز به صورت شبانه روز در مناطق سه گانه و کمپ های نوروزی به منظور مدیریت بهتر و جمع آوری پسماندها مستقر شده اند، ضمن اینکه اکیپ تعمیرات خودرویی نیز به صورت شبانه روز در حال فعالیت هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.