کد خبر : 49247
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۲۱:۵۸

تلاش ستودنی مخابرات خوزستان در امداد رسانی به سیل زدگان / تقدیر مشاور وزیر از مخابرات خوزستان

مشاور وزیر از اجرای فوری و زودهنگام مصوبات که برای مخابرات منطقه خوزستان در نظر گرفته شده بود تشکر و قدردانی کرد.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به فعالیتها و اقدامات انجام گرفته در زمینه امداد رسانی به سیل زدگان و پایداری شبکه گفت: از جمله اقدامات انجام شده در کمپ ها و اردوگاههای اسکان مردم سیل زده که توسط مخابرات خوزستان به سرانجام رسیده اند می توان به تجهیز و نصب سایت پورتابل سیار همراه اول به منظور پوشش شبکه ارتباطی و دیتا، نصب و راه اندازی تلفن های همگانی رایگان GSM و توزیع سیم کارت رایگان اشاره کرد.

به گزارش آفتاب کارون به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه خوزستان، مهندس خسروی مشاور وزیر ارتباطات با حضور در مناطق سیل زده با اشاره به وجود سیل و بحران در استان خوزستان، از آماده باش کامل حوزه ict تا عادی شدن اوضاع، خبر داد.

همچنین مدیر مخابرات منطقه خوزستان و معاونین شبکه و ارتباطات سیار، گزارشی از اقدامات انجام شده در مراکز و منصوبات مخابراتی مناطق و شهرهای در معرض سیل ارائه نمودند.

رحیم فلاح زاده با تاکید بر اینکه درشهرهای درگیر سیلاب و بحران سیل و با این نگاه که حرکت آب به سمت شهرهای جنوبی است گفت: تمهیداتی اتخاذ شده است که اگر اتفاقی برای شبکه ارتباطی بیفتد بتوانیم شبکه را پایدار نگه بداریم و ارتباط مطلوبی ارایه بدهیم.

وی با بیان اینکه شبکه ارتباطی بصورت روزانه و هر دو ساعت پایش می شود تا بهنگام وقوع حادثه و درصورت قطعی شبکه اقدامات لازم صورت بپذیرد، گفت: برای پایداری شبکه ارتباطی در مناطق سیل زده توسط همکاران خدوم در مخابرات منطقه، اقدامات در خوری صورت گرفته است.

فلاح زاده با اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط مخابرات خوزستان در منطقه گفت: از جمله اقدامات انجام شده در مخابرات منطقه می توان به تهیه و نصب و راه اندازی دیزل ژنراتوربرق بزرگ برای مراکز مهم و در معرض خطر سیل، ایجاد سیل بند وعایق نمودن آن در مراکز ومنصوبات مخابراتی، تهیه باطری نیرو برای سایتها و دیگر بخشهای مهم و فنی و استفاده و در مدار قرار دادن آنها بهنگام قطعی شبکه برق، بررسی وضعیت شبکه های فیبر شهری وبین شهری ووصل مجددآن در مناطقی که فیبرنوری قطع شده بود، تدارک شبکه مخابراتی وسایت های پشتیبان وکمکی سیار و در مدار قراردادن شبکه بهنگام ازدسترس خارج شدن و آماده باش نیروهای فنی وعملیاتی بهنگام وجود بحران سیل وقطعی شبکه اشاره نمود.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان با اشاره به ارائه خدمات به سیل زدگان درشهرها و مناطق بحرانی گفت به منظورگسترش خدمت رسانی به همشهریان سیل زده، تلفنهای همگانی GSM بصورت رایگان در اردوگاههای اسکان سیل زدگان نصب و راه اندازی گردید. وی ادامه داد: همچنین پس از بررسی ترافیک شبکه ودیتای تلفن همراه اول درکمپها واردوگاههای اسکان مردم صبور سیل زده، سایت پورتابل پرسرعت همراه اول سیار درمحدوده کمپ پادگان شهیدغلامی حمیدیه توسط همکاران، درکوتاهترین زمان ممکن تجهیز ونصب شد که برای سهولت ارتباط در این اردوگاهها وکمپها باهماهنگی هلال احمر، دفاتر پیشخوان دولت وخدمات ارتباطی مستقر وسیم کارت رایگان همراه اول ، بین همشهریان سیل زده، توزیع گردید.

گفتنی است مهندس خسروی، مشاور و نماینده وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات از اجرای فوری و زودهنگام مصوبات که برای مخابرات منطقه خوزستان درنظر گرفته شده بود تشکر وقدردانی کرد.

همچنین لازم به ذکر است که مخابرات منطقه خوزستان با ارسال تجهیزات مخابراتی به استان لرستان وتأمین شبکه ارتباطی پلدختر از شهرستان مقاوم دزفول در تلاش است تا به تمام مناطق سیل زده کشور اقداماتی در خور ارائه دهد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.