تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۸

تقدیر مدیر عامل از جانبازان سرافراز شركت لوله سازی اهواز

تقدیر مدیر عامل از جانبازان سرافراز شركت لوله سازی اهواز

امروز بعد از نماز ظهر و عصر در آیینی با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت لوله سازی اهواز از جانبازان شاغل در این شرکت تجلیل شد.

آفتاب کارون:

امروز بعد از نماز ظهر و عصر در آیینی با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت لوله سازی اهواز از جانبازان شاغل در این شرکت تجلیل شد.

به گزارش روابط‌ عمومی شرکت لوله سازی اهواز ، این آیین امروز چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل العباس (ع) و روز جانباز در حسینیه حضرت ابوالفضل العباس شرکت لوله سازی اهواز برگزار شد، مدیرعامل شرکت لوله سازی اهواز در لوح سپاس خود ضمن تبریک اعیاد شعبانیه،خطاب به جانبازان شرکت لوله سازی اهواز آورده است: برای بنده افتخاریست که در روز ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس (سلام الله علیه) که به روز جانباز نامگذاری شده ، ضمن سپاس و قدردانی از حضرتعالی در خانواده بزرگ شرکت لوله سازی اهواز صمیمانه ترین تبریکات را به شما جانباز گرانقدر و سرافراز انقلاب اسلامی که برای اعتلای کلمه حق ، دفاع از اسلام و کشور اسلامی جانبازی نموده اید ، اهدا نمایم.

 

دانیاری در ادامه در لوح سپاس خود به جانبازان اذعان کرده است: بی شک تلاش در جهت باروری ثمره خون شهیدان سرافزار، وظیفه کسانی است که قلب شان برای اسلام و تداوم راه سرخ شهیدان و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب ، می تپد. بی تردید جانبازی مدال افتخاری است که خداوند متعال این نعمت ارزشمند را نصیب انسان های پاک و بی آلایش خود می نماید. در این آیین، جانبازان شاغل شرکت لوله سازی اهواز از توجه مهندس دانیاری به جانبازان و ایثارگران قدردانی کردند.در پایان مراسم، با اهدای لوح سپاس و هدایای نقدی از جانبازان این شرکت تجلیل و قدردانی شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.