تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۷

تقدیر دکتر اسدی از یک یاورِ کشاورزان در سیل فروردین

امروز جناب دکتر اسدی رییس شورای هماهنگی تشکلهای کشاورزی خوزستان بطور نمادین از یکی از چهره های شاخص و یاورانِ کشاورزان که در سیل گذشته به یاری کشاورزان آمد تقدیر و قدردانی خواهد کرد و به وی نشان کشاورزیار اعطا خواهد نمود.

سخنگوی شورای هماهنگی تشکلهای کشاورزی خوزستان در پیامی به کشاورزان توصیه کرد: با توجه به پیش بینی های سازمان هواشناسی، کشاورزان حاشیه رودخانه ها با توجه به اینکه در بسیاری از مناطق، سیل بندها شکسته و ترمیم نشده اند برای هر گونه مقابله با سیل و بالا رفتن سطح آب آمادگی کامل داشته باشند و کشاورزان سراسر مناطق حتی المقدور آمادگی های لازم را برای حفاظت از مزارع خود بکار ببرند.

سید لطیف سیف السادات ضمن تقدیر از همه کسانی که در سیلاب فروردینِ امسال، یاری گر کشاورزان بودند گفت: امروز جناب دکتر اسدی رییس شورای هماهنگی تشکلهای کشاورزی خوزستان بطور نمادین از یکی از چهره های شاخص و یاورانِ کشاورزان که در سیل گذشته به یاری کشاورزان آمد تقدیر و قدردانی خواهد کرد و به وی نشان کشاورزیار اعطا خواهد نمود.

وی در پایان گفت: امسال نیز از همه مردم غیور و شریف خوزستان تقاضا داریم در صورتی که خدای ناکرده، کشاورزان دچار سیل شدند همانند سال گذشته یاری گر برادران و خواهرانِ کشاورزِ خود باشند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.