تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱:۴۲

تخریب ساختمان «متروپل» آبادان طبق وعده اعلام شده

تخریب ساختمان «متروپل» آبادان طبق وعده اعلام شده

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند از تخریب ضلع غربی ساختمان متروپل؛ طبق وعده اعلام شده در نوبت دوم خبر داد.

آفتاب کارون

فرجی با اشاره به موفقیت آمیز بودن عملیات تخریب، اظهار داشت: عصر امروز، حساس ترین بخش باقی مانده ساختمان متروپل تخریب و ۳ طبقه باقی مانده نیز با دستگاه منهدم خواهد شد و هیچگونه خطری در پی نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: پس از عملیات تخریب، درنشستی با دستگاه‌های اجرایی قرار بر این شد تا هرچه سریع تر مسیرخیابان امیرکبیر بازگشایی شود.

پژمان فرجی ادامه داد: در جلسه مذکور مقرر گشت تا هر یک از دستگاه های اجرایی مرتبط تا فردا میزان خسارت وارد شده به زیرساخت های خیابان امیری را برآورد کرده و زمانبندی نهایی جهت بازسازی را، ارائه دهند.

فرجی ضمن تأکید به این نکته که احیاء زیرساخت ها با نظارت سازمان منطقه آزاد اروند خواهد بود، خاطرنشان کرد:همه تلاش ما بر این است تا هر چه سریع تر خیابان امیرکبیر بازگشایی شود و کسبه و بازاریان پس از یک دوره طولانی سختی و بردباری، فعالیت های خود را از سر بگیرند.

معاون فنی و امور زیربنایی  سازمان منطقه آزاد اروند در پایان، متذکر شد: عملیات آواربرداری نیز مرحله بعد خواهد بود که در کم ترین فرصت و بهترین حالت ممکن نزدیک به دو ماه، زمان خواهد برد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.