تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مهر ۱۴۰۱ - ۲۳:۱۴

تحقق ۱۰۲ درصدی برنامه تولید شركت آغاجاری در ۶ ماهه نخست سال جاری

تحقق ۱۰۲ درصدی برنامه تولید شركت آغاجاری در ۶ ماهه نخست سال جاری

با حضور مهندس دانشی مدیر عامل و جمعی از مدیران شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب جلسه پیش بینی ۵ ساله بهره دهی چاه های نفت و تولید، توزیع و تزریق گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری برگزار شد.

آفتاب کارون:

به گزارش روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در این نشست ضمن گرامیداشت هفته وحدت، شرکت آغاجاری را یکی از مهم ترین شرکت های تابعه مناطق نفت‌خیز جنوب در امور تولید و عملیات دانست و بیان کرد: وجود نیروی انسانی متخصص، نخبه و توانمند و استقرار کارگاه های مهم پشتیبانی از تولید اهمیت این شرکت را دو چندان کرده است.

مهندس علیرضا دانشی عنوان کرد: وجود مخازن در شرکت آغاجاری از ویژگی های برجسته این شرکت است که توجه به وضعیت مخازن می تواند در پایداری تولید موثر باشد.

مهندس دانشی ضمن بررسی تنگناهای شرکت آغاجاری فرسودگی تاسیسات عملیاتی را مهم ترین چالش این شرکت بر شمرد و افزود: در همین راستا اعتبارات خوبی جهت بازسازی و نوسازی تخصیص داده شده که امیدواریم در اسرع وقت محقق گردد.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب گفت: با توجه به نیروی انسانی متعهد و متخصص در شرکت آغاجاری پیشنهاد می گردد یگان ویژه عملیاتی جهت نقش آفرینی و حل موضوعات عملیاتی و فنی در سطح مناطق نفت خیز جنوب از این شرکت شکل بگیرد.

در ادامه این نشست مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری با تشریح اقدامات از تحقق ۱۰۲ درصدی برنامه های تولیدی این شرکت در نیمه اول سال جاری خبر داد.

مهندس جواد تقی زاده با اشاره به تعمیرات اساسی تاسیسات و تجهیزات دوار و ثابت در نیمه اول سال جاری عنوان کرد: در جهت تحقق برنامه های تولید بیش از ۲۸ تعمیرات اساسی توسط مناطق نفت‌خیز جنوب و بیش از ۱۴۳ تعمیر توسط همکاران نگهداری و تعمیرات شرکت آغاجاری انجام شده است.

مهندس تقی زاده جلوگیری از سوزانده شدن ۱۵۱۰۰۰ بشکه نفت، راه اندازی یک ردیف از تلمبه خانه ممزوج و آماده سازی دو ردیف دیگر جهت ارسال نفت فوق سنگین میادین غرب کارون به گوره و ضخامت سنجی ۱۶۳۶۰ محل به روش آلتروسونیک را از مهمترین اقدامات این شرکت در راستای تحقق برنامه های تولید دانست.

وی گفت: در حوزه مسئولیت های اجتماعی نیز اقدامات خوبی از سوی شرکت در مناطق همجوار تاسیسات صورت گرفته که می توان به بهسازی جاده ها، احداث پل و راه های فرعی ، راه اندازی فرودگاه امیدیه و آغاز پروژه تکمیل جاده امیدیه به جایزان و همچنین خدمات فرهنگی و اجتماعی، رفاهی و بهداشتی و عمرانی اشاره نمود.

مدیر عامل شرکت آغاجاری با بیان تنگناهای این شرکت، عدم نوسازی تاسیسات و وضعیت ناپایدار برخی از خطوط، تجهیزات و ماشین آلات فرآیندی ، وضعیت ناوگان فرسوده حمل و نقل و کمبود نیروی انسانی را از برخی از چالش های شرکت آغاجاری عنوان نمود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.