تاریخ انتشار : یکشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۹

تجلیل از برگزیدگان قرآنی مناطق نفتخیز جنوب در مسابقات وزارت نفت

تجلیل از برگزیدگان قرآنی مناطق نفتخیز جنوب در مسابقات وزارت نفت

همزمان با هفته وحدت به همت اداره آموزش و فرهنگ معارف اسلامی، آیین تجلیل از برگزیدگان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در هفتمین مسابقات قرآن کریم وزارت نفت برگزار شد.

آفتاب کارون:

همزمان با هفته وحدت به همت اداره آموزش و فرهنگ معارف اسلامی، آیین تجلیل از برگزیدگان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در هفتمین مسابقات قرآن کریم وزارت نفت برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نفتخیز، مراسم تجلیل از برگزیدگان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در مسابقات قرآن کریم وزارت یکشنبه ۹ مهرماه، با حضور مدیرعامل، مدیرمنابع انسانی، سرپرست عملیات غیر صنعتی، رئیس روابط عمومی و جمعی دیگر از مدیران عالی و کارکنان و خانواده شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، برگزار شد.

در این مراسم مهندس علیرضا دانشی، ضمن گرامیداشت هفته وحدت و میلاد نبی مکرم اسلام(ص)، قرآن را مایه هدایت بشر خواند و گفت: اساسا اگر چه به قرائت و تلاوت قرآن نیاز داریم ولی درک صحیح معارف قرآنی و تدبر در قرآن نیاز امروز جامعه ماست.

وی افزود: در خصوص قرآن کارهای زیادی می‌شود انجام داد، جای خالی حلقه‌های معرفتی و نشست‌ها  در باب موضوعات و مباحث قرآنی خالی است. ما نسبت به برخی مسائل قرآنی کم کاری می‌کنیم مانند کتابت و نوشتن قرآن.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با طرح چند سوال در حوزه قرآنی اذعان داشت: کتابت قرآن به چه معناست؟ روند تکامل آن چگونه بود؟ هنر و ذوق کتابت قرآن چگونه به این مرحله رسید؟ این سوال‌ها و چند سوال دیگر از جمله مواردی هستند که ما نباید این مسائل را نادیده بگیریم.

وی ادامه داد: باید کنگره‌ها، حلقه‌های معرفتی و کارگاه‌های ترویج معارف قرآن در مناطق نفتخیز جنوب راه اندازی شود چراکه برای پیشرفت در کار ما نیاز به قران داریم.

در ابتدای این مراسم مهندس سید هاشم موسوی نسب، از فعالان قرآنی مناطق نفتخیز جنوب در خصوص جزییات این مراسم گفت: مسابقات قرآن کریم در سه مرحله مقدماتی و سطح شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، مرحله نیمه نهایی سطح شرکت ملی نفت ایران و مرحله نهایی سطح وزارت نفت برگزار شد.

وی افزود: مرحله مقدماتی آن از دیماه و با ثبت نامه ۴۰۰ نفر از کارکنان و خانواده‌های آنان در رشته‌های مختلف قرآنی آغاز شد، که حدود ۱۰۰ نفر برگزیده شده و از این تعداد نیز ۵۰ نفر به مرحله نیمه نهایی راه یافتند و در نهایت ۳۰ نفر از مناطق نفتخیز جنوب در مسابقات قرآنی شرکت ملی نفت ایران صاحب عناوین برتر و به مرحله نهایی راه یافتند.

رئیس برنامه‌ریزی آموزش و فرهنگ معارف اسلامی مناطق نفتخیز جنوب در خصوص مرحله نهایی مسابقات قرآن کریم وزات نفت اذعان داشت: این مسابقات در سطح بالا و با حضور داوران برتر کشوری برگزار شد که در این مرحله ۸ نفر از خانواده مناطق نفتخیز جنوب موفق به کسب عناوین برتر شدند.

وی ادامه داد: درخشش کارکنان و خانواده شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در مسابقات قرآنی وزارت نفت، نشان از توجه جدی مدیریت ها به قرآن کریم دارد که از همکاری و توجه مدیران و کارکنان شکر گذار هستم لذا با تاکید مدیرعامل محترم، مراسم تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن کریم وزارت نفت را در برنامه کاری خود قرار دادیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.