کد خبر : 55533
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۱

تامین مایحتاج ۵۴ هزار دانش‌آموز خوزستانی در جشن نیکوکاری

تامین مایحتاج ۵۴ هزار دانش‌آموز خوزستانی در جشن نیکوکاری
 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس خبر داد.

تامین مایحتاج ۵۴ هزار دانش‌آموز خوزستانی در جشن نیکوکاری
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان از برگزاری جشن نیکوکاری در مدارس با هدف تأمین مایحتاج ۵۴ هزار دانش‌آموز نیازمند و مورد حمایت این نهاد خبر داد.

جمال شیبه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در آستانه نوروز، جشن نیکوکاری با همکاری سازمان دانش‌آموزی آموزش و پرورش، بسیج، صدا و سیما، مراکز نیکوکاری و همچنین مشارکت و همدلی اقشار مختلف مردم خیر و نیکوکار برگزار می‌شود.

وی افزود: کمیته امداد به صورت سراسری و با هدف ترویج خیر و احسان و جذب کمک‌های مردمی برای محرومان و نیازمندان در آستانه سال جدید برای تامین بسته‌های معیشتی و پوشاک و لوازم ضروری خانواده‌های نیازمند و همچنین جذب کمک‌های خیران، در سراسر کشور پایگاه‌هایی را در مدارس و میعادگاه نماز جمعه در شهرستان‌ها و استان‌هایی برپا می‌کند. در این خصوص، امروز (۲۱ اسفندماه) زنگ جشن نیکوکاری در استان خوزستان با شعار عید همدلی برای تقسیم شادی‌ها با نیازمندان به صورت نمادین در اهواز با حضور مدیران آموزش و پرورش و کمیته امداد در مدرسه دخترانه توانا ناحیه ۱ اهواز طنین‌انداز شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: جشن نیکوکاری در مدارس با هدف تأمین مایحتاج ۵۴ هزار دانش‌آموز نیازمند و مورد حمایت و جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی نیکوکاران در پایگاه‌های ثابت و سیار استان خوزستان شروع شده است و همچنان ادامه دارد.

وی بیان کرد: بر اساس نشست مشترک کمیته امداد و آموزش و پرورش، پویش تامین مایحتاج شب عید برای دانش‌آموزان نیازمند در سراسر استان خوزستان هدف‌گذاری شده است و امروز پس از زنگ نیکوکاری، مبالغ جمع‌آوری شده بین مدارس کم‌برخوردار توزیع می‌شود.

شیبه گفت: برای مشارکت دانش‌آموزان در امر کمک‌رسانی به مددجویان، پاکت‌های ویژه جشن نیکوکاری در مدارس توزیع شده است و از امروز این پاکت‌ها به عنوان هدایای دانش‌آموزان جمع‌آوری و تا قبل از پایان سال بین دانش‌آموزان نیازمند همان مدرسه و یا ناحیه آموزش و پرورش توزیع خواهد شد.

وی با بیان اینکه جشن نیکوکاری امسال عید همدلی است، عنوان کرد: مردم می‌توانند از طریق کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ کمک‌های خود را تقدیم کنند. ادارات کمیته امداد در سطح استان خوزستان نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.