تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰

بهداشت و درمان از اولویت های سازمان منطقه آزاد اروند است

بهداشت و درمان از اولویت های سازمان منطقه آزاد اروند است
معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: حوزه بهداشت و درمان از اولویت های سازمان منطقه آزاد اروند، است.

آفتاب کارون:

به گزارش روابط عمومی و اموربین الملل سازمان منطقه آزاد اروند، قدرت اله طمیمیان در بخش دیگری از سخنانش طی نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: ایجاد زیرساخت های حوزه بهداشت و درمان و ارتقاء سطح سلامت منطقه و شاخص های دانشکده علوم پزشکی آبادان با مشارکت مستقیم سازمان منطقه آزاد اروند و با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان و به همین میزان اعتبار توسط وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی، هزینه شده است.

وی افزود: راه اندازی بخش داخلی بیمارستان حضرت زینب(س) در این ایام اقدام دیگری بود که زیرساخت آن نیز با اعتبارات سازمان منطقه آزاد اروند و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شده بود.

قدرت اله طمیمیان مدیریت بیماری کرونا ویروس در منطقه با همکاری دانشکده علوم پزشکی آبادان و دیگر ادارت و سازمان های منطقه با اختصاص مبلغ دو میلیارد تومان توسط این سازمان را از دیگر اقدامات مهم در سال جاری دانست و گفت: بحث سگ های بلاصاحب موضوع بسیار نگران کننده و مهمی بود که سازمان با مشارکت شهرداری ها در ۵هکتار زمین، پناه گاهی برای این حیوانات احداث نمودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.