نشست تامین و توزیع و انتخاب مباشر توزیع میوه نوروز ۱۴۰۳ با حضور مدیر تعاون روستایی خوزستان، نماینده سازمان جهاد کشاورزی و سازمان صمت استان، مدیرعامل اتحادیه تعاون روستایی استان ، معاون خدمات فنی و بازرگانی تعاون روستایی استان و … در سالن جلسات شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت تعاون روستایی استان خوزستان در ابتدای این جلیه مهندس جمیل ضافی پور زرگانی گفت: طبق تصمیم کمیته راهبری استان خوزستان، مقرر شده که ۴۰۰ تن میوه شامل ۱۵۰ تن سیب و ۲۵۰ تن پرتقال تا یهمن ماه وارد سردخانه های استان شود.
وی ادامه داد: اکنون کارشناسان تعاون روستایی استان خوزستان در استانهای تولید کننده میوه حاضر هستند و با سرکشی به باغات مختلف پرتقال و سیب سعی در خرید بهترین و با کیفیت ترین میوه را دارند که این میوه ها از استان مازندران و آذربایجان غربی تهیه و خریداری خواهند شد.

مدیر تعاون روستایی خوزستان بیان داشت: با توجه به اینکه ماه مبارک رمضان از ۲۲ اسفندماه آغاز می شود، یکی از اولویت های ما می بایست زمان بندی مناسب جهت توزیع میوه باشد، از این رو امیدواریم با برطرف کردن نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت بتوانیم در موعود معین میوه را با بهترین کیفیت و با قیمت توافقی به دست مصرف کنندگان برسانیم.
گفتنی است در ادامه این جلسه حاضرین به بیان دیدگاه های خود پرداختند.