تاریخ انتشار : چهارشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰

 سیدفواد البوشوکه کاندید جوان مجلس؛

برنامه جامع و مشخصی در خوزستان وجود ندارد/خوزستان پایتخت صنعت با مشکل بیکاری روبه رو است

برنامه جامع و مشخصی در خوزستان وجود ندارد/خوزستان پایتخت صنعت با مشکل بیکاری روبه رو است
سیدفواد البوشوکه هستم و ۳۴ سال در صنعت نفت جنوب مشغول بکار هستم و حدود ۱۰ سال است که در دانشگاه تدریس می کنم درحال حاضر دانشجوی دکترای مدیریت بازرگانی هستم .

آفتاب کارون:

سیدفواد البوشوکه هستم و ۳۴ سال در صنعت نفت جنوب مشغول بکار هستم و حدود ۱۰ سال است که در دانشگاه تدریس می کنم درحال حاضر دانشجوی دکترای مدیریت بازرگانی هستم .

علت اصلی مشکلات استان نبود برنامه جامع و مشخص شده است و در حال حاضر ما به یک برنامه جامع و مدون برای استان نیازمندیم خوزستان در طول ۴۰ سال گذشته مجمع نمایندگان وظیفه داشتند این کار را نیز انجام دهند.

برای یک کار بزرگ و با شاخص های مهم طراحی کرده ایم و در طول معرفی برنامه های خود این را به مردم معرفی می کنیم

البوشوکه در خصوص نبود یک هدف مشخص اظهار داشت:ما نمی توانیم نمایندگان را به ضعف عملکرد متهم کنیم چرا که بدلیل اینکه در سال های قبل پیگیری ها متفرقه بوده و هیچ برنامه جامع و کاملی وجود نداشت این پیگیری ها به نتیجه ختم نمی شد

وی در خصوص وجود مدیران ناتوان اشاره کرد: اگر امروز ما در استان برنامه ای داشتیم هیچ مدیری بدون برنامه و ناتوان نمی توانست در این استان پست داشته باشد و حتی کسی هم نمی توانست کاندیدای مجلس یا شورای شهر شود.

این نبود برنامه حتی در حوزه اشتغال هم اسیب زده است و فرصت اشتغال را از جوانان ما گرفته است و امروز ما با مشکل بزرگ بیکاری جوانان روبه رو هستیم.

ما در حالی امروز با مشکل اشتغال رو به رو هستیم که ۶۰ درصد صنایع در خوزستان هستند و نوزستان را بعنوان پایتخت انرژی خوزستان می شناسند اما هیچ آلمانی از انرژی وجود ندارد .

امروز استان ما در حالی است که ما از ابتدایی ترین موضوعات مانند مشکلات زیر ساختی چون آب ، برق و گاز هم مشکلات زیادی رو به رو هستیم .

نام بردن از مناطقی چون سیاحی، گلدشت ،عین دو ، ملاشیه و دیگر مناطق بعنوان حاشیه شهر ظلم بزرگی است بجای اینکه این مناطق رو حاشیه شهر بنامیم برای انها خدمات درستی صورت گیرد و رسیدگی خوبی تدوین شود این حاشیه شهر بار منفی دارد و نباید انها را حاشیه شهر بنامیم این مناطق در خود شهر اهواز هستند.

امروز ما برنامه ای نداریم ، اگر برنامه داشتیم جاده بندر امام ره به تهران از لحاظ اقتصادی بهتر است یا جاده شیراز به اصفهان نمایندگان استان ما کجا بوده اند ۶ همت استفاده شده است ما تا کنون شاخص نداریم و هیچ گونه برنامه ای برای توسعه نداریم .

امروز مردم خوزستان آلایندگی انرژی را استشمام می کنند و به جان میخرند و زندگی انها در خطر است اما هیچ گونه استفاده ای از آنها را ندارند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.