تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰

با انتصاب قاسمی نژاد برای سرپرستی جهاد کشاورزی مخالفیم / اگر قاسمی نژاد منصوب شد از نمایندگان می خواهیم استیضاح وزیر را کلید بزنند

با انتصاب قاسمی نژاد برای سرپرستی جهاد کشاورزی مخالفیم / اگر قاسمی نژاد منصوب شد از نمایندگان می خواهیم استیضاح وزیر را کلید بزنند

شائبه انتصاب قاسمی نژاد به سرپرستی جهاد کشاورزی استان باعث شده تا کشاورزان و تشکلهای کشاورزی در شوک فرو بروند.

سخنگوی شورای هماهنگی تشکلهای کشاورزی خوزستان گفت: شائبه انتصاب قاسمی نژاد به سرپرستی جهاد کشاورزی استان باعث شده تا کشاورزان و تشکلهای کشاورزی در شوک فرو بروند.

سید لطیف سیف السادات با تاکید بر اینکه حتی یک روز سرپرستی قاسمی نژاد قابل قبول نیست گفت: او تجسم خودِ چنگلوایی است که از نظر ما، کشاورزان خوزستان را به نابودی کشانده است. تمام آمارهای افسانه ای و نجومی که چنگلوایی از تولیدات کشاورزی خوزستان می داد از زیردست قاسمی نژاد بیرون آمده است.

وی با بیان اینکه گزینه های متعددی برای مقابله با این اقدام در دست بررسی است گفت: اقدام اول اعزام جمع زیادی از کشاورزان با هزینه تشکلهای کشاورزی استان جهت تجمع و اعتراض در مقابل مجلس شورای اسلامی و نهاد ریاست جمهوری به تهران است.

وی مقابله با سیاست های کلی و مورد علاقه وزارت جهاد کشاورزی از جمله تحریم سراسری کشت دانه های روغنی را یکی دیگر از گزینه های مقابله با این اقدام وزارت جهاد کشاورزی دانست.

سخنگوی شورای هماهنگی تشکلهای کشاورزی خوزستان گفت: همچنین امروز تشکلهای کشاورزی استان در نامه ای به مجمع نمایندگان، مصرانه درخواست خواهند کرد در صورت انتصاب قاسمی نژاد بعنوان سرپرست جهاد کشاورزی خوزستان، استیضاح وزیر جهاد کشاورزی را کلید بزنند.

سیف السادات گفت: ظاهرا توجیه وزارتخانه این است که قاسمی نژاد یکم تیرماه بازنشسته می شود و سرپرستی وی موقت است در حالی که اطمینان داریم ایشان اگر سرپرست شود وزارتخانه را وادار به تمدید نمودن دوران مدیریتش خواهد کرد.

وی در پایان گفت: امیدواریم جناب دکتر خاوازی مستقل عمل کند و بخاطر یک دستمال، قیصریه را به آتش نکشد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.