تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۳

اهوازی ها پس از باران گرفتار شده اند / مسئولین فکری کنند !

اهوازی ها پس از باران گرفتار شده اند / مسئولین فکری کنند !

جاری شدن سیلاب در خیابانها و معابر شهر اهواز باعث شده تا عملا زندگی روزمره اهوازی ها مختل شوند.

یک خطیب و حقوقدان خوزستانی با اشاره با بارندگی امروز در اهواز و مشکلاتی که این بارندگی برای مردم بوجود آورده است گفت: انتقادات مردم اهواز در خصوص آبگرفتگی‌ پس ‌از باران به‌حق است و مردم واقعا مشکل دارند.

سید علی مرعشی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به اینکه بارش باران پاییزی بار دیگر مسئولان شهری اهواز را غافلگیر کرد گفت: پس از یک دوره‌ طولانی خشکسالی، شاهد بارش‌های قابل ملاحظه باران از سال گذشته بودیم اما متاسفانه بدلیل برخی ضعف‌ها در مدیریت و زیرساخت‌های شهری، این نعمت الهی مشکلاتی را برای شهروندان اهوازی ایجاد کرده است.

وی گفت: آب‌گرفتگی معابر در برخی نقاط اهواز تا حدی جدی بود که در برخی خیابان‌ها آب فاضلاب به داخل منازل ورود کرده است و خانوارها سرگردان و گرفتار شده اند.

وی افزود: جاری شدن سیلاب در خیابانها و معابر شهر اهواز باعث شده تا عملا زندگی روزمره اهوازی ها مختل شوند.

سید علی مرعشی گفت: نبود کانال های دفع آب های سطحی و بالا زدگی فاضلاب سبب شد تا خیابان های اهواز پر از سیلاب همراه با فاضلاب شود که این امر باعث بروز گره های ترافیکی در سطح شهر شد.

وی با بیان اینکه سالهاست شرکت آبفا و شهرداری اهواز با انداختن توپ بی مسئولیتی در زمین یکدیگر به دنبال پوشاندن ضعف عملکرد خود هستند گفت: در این بین اما مردم هستند که با هر بارش باران دچار مشکلات فراوانی می شوند.

این حقوقدان خوزستانی گفت: در حالی که ظرفیت کم شبکه فاضلاب را عامل آبگرفتگی های سطح شهر عنوان می کنند لذا انتظار می رود شرکت آبفا نسبت به لایروبی آنها اقدام کند تا این حجم مشکلات به حداقل برسد.

سید علی مرعشی در پایان گفت: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر وجود سال نرمال بارشی برای خوزستان و اهواز باید دید آیا مسئولان بدنبال راهکاری هستند و یا این شرایط تا پایان بارش ها ادامه دارد.

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.